Aktuelnosti Javne nabavke Konkursi i obaveštenja Obaveštenje

Poziv za prikupljanje ponuda u postupku nabavke usluge eksterne revizije završnog računa budžeta opštine Ivanjica za 2024.godinu

R e p u b l i k a  S r b i j a

OPŠTINA IVANJICA

OPŠTINSKA UPRAVA

Broj:002162140 2025 05158 004 005 405 023

13.05.2025.godine

I v a nj i c a 

U skladu sa članom 27. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS“ broj 91/2019 i 92/2023) Opštinska uprava opštine Ivanjica upućuje

PO­ZIV

za prikupljanje po­nu­da u  po­stup­ku nabavke

usluge eksterne revizije završnog računa budžeta opštine Ivanjica za 2024.godinu

Predmet nabavke: usluge eksterne revizije završnog računa budžeta opštine Ivanjica za 2024.godinu

Rok i način za dostavljanje ponuda:

  • ponudu dostaviti na e-mail:nabavke@ivanjica.gov.rs
  • do dana 20.05.2025.godine do 12,00 časova da bi se smatrala blagovremenom.Neblagovremene ponude neće biti razmatrane.

Plaćanje: po završetku usluge, u roku do 45 dana        

        Cena mora biti iskazana u dinarima, bez poreza na dodatu vrednost i sa porezom na dodatu vrednost (ukoliko je ponuđač u sistemu PDV-a), sa uračunatim svim troškovima koje ponuđač ima u realizaciji predmetne usluge.

Rok završetka usluge:najkasnije do 20.06.2025.godine, što se potvrđuje Izveštajem o izvršenoj usluzi.

Kriterijum za ocenjivanje i izbor najpovoljnije ponuda:najniža ponuđena cena

         Ukoliko dve ili više ponuđača imaju istu ponuđenu cenu, Naručilac će kao najpovoljniju izabrati ponudu ponuđača koji je ponudio kraći rok završetka usluge.

          Za sve potrebne dodatne informacije možete se obratiti Slobodanu Popoviću, na telef. brojeve 032/515-0310 ili 064/88 99 458.

 

Naziv Naručioca: Opštinska uprava Opština Ivanjica

Adresa: ul Venijamina Marinkovića broj 1, 32250 Ivanjica

PIB: 101886934

Matični broj: 07221142

Šifra delatnosti: 8411

OBRAZAC PONUDE

Ponuda ponuđača br. ________________od ______2025.godine, u  po­stup­ku nabavke usluge eksterne revizije završnog računa budžeta opštine Ivanjica za 2024.godinu

OPŠTI PODACI O PONUĐAČU

Naziv ponuđača:       
Adresa ponuđača:       
Matični broj ponuđača:       
Poreski identifikacioni broj ponuđača (PIB):   
Ime osobe za kontakt:       
Elektronska adresa ponuđača (e-mail):   
Telefon:       
Broj računa ponuđača i naziv banke:       
Lice ovlašćeno za potpisivanje ugovora     

UKUPNA PONUĐENA CENA-(sa uračunatim svim troškovima koje ponuđač ima u

realizaciji predmetne usluge) iznosi:________________________________dinara bez  PDV-

a, odnosno________________________________dinara sa PDV-om.

                            ukoliko je u sistemu PDV-a

ROK I NAČIN PLAĆANJA: po završetku usluge, u roku do 45 dana        

Cena mora biti iskazana u dinarima, bez poreza na dodatu vrednost i sa porezom na dodatu vrednost (ukoliko je ponuđač u sistemu PDV-a), sa uračunatim svim troškovima koje ponuđač ima u realizaciji predmetne usluge.

ROK IZVRŠENJA USLUGE:do dana ___.___.____2025. godine (ne može biti duži od 20.06.2025. godine).

Kriterijum za ocenjivanje i izbor najpovoljnije ponuda:najniža ponuđena cena

Ukoliko dve ili više ponuđača imaju istu ponuđenu cenu, Naručilac će kao najpovoljniju izabrati ponudu ponuđača koji je ponudio kraći rok izvršenja usluge.

Datum

Ponuđač

  _____________________

О Аутору

WEB MASTER

Оставите коментар