R e p u b l i k a S r b i j a
OPŠTINA IVANJICA
OPŠTINSKA UPRAVA
Broj:002162140 2025 05158 004 005 405 023
13.05.2025.godine
I v a nj i c a
U skladu sa članom 27. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS“ broj 91/2019 i 92/2023) Opštinska uprava opštine Ivanjica upućuje
POZIV
za prikupljanje ponuda u postupku nabavke
usluge eksterne revizije završnog računa budžeta opštine Ivanjica za 2024.godinu
Predmet nabavke: usluge eksterne revizije završnog računa budžeta opštine Ivanjica za 2024.godinu
Rok i način za dostavljanje ponuda:
- ponudu dostaviti na e-mail:nabavke@ivanjica.gov.rs
- do dana 20.05.2025.godine do 12,00 časova da bi se smatrala blagovremenom.Neblagovremene ponude neće biti razmatrane.
Plaćanje: po završetku usluge, u roku do 45 dana
Cena mora biti iskazana u dinarima, bez poreza na dodatu vrednost i sa porezom na dodatu vrednost (ukoliko je ponuđač u sistemu PDV-a), sa uračunatim svim troškovima koje ponuđač ima u realizaciji predmetne usluge.
Rok završetka usluge:najkasnije do 20.06.2025.godine, što se potvrđuje Izveštajem o izvršenoj usluzi.
Kriterijum za ocenjivanje i izbor najpovoljnije ponuda:najniža ponuđena cena
Ukoliko dve ili više ponuđača imaju istu ponuđenu cenu, Naručilac će kao najpovoljniju izabrati ponudu ponuđača koji je ponudio kraći rok završetka usluge.
Za sve potrebne dodatne informacije možete se obratiti Slobodanu Popoviću, na telef. brojeve 032/515-0310 ili 064/88 99 458.
Naziv Naručioca: Opštinska uprava Opština Ivanjica
Adresa: ul Venijamina Marinkovića broj 1, 32250 Ivanjica
PIB: 101886934
Matični broj: 07221142
Šifra delatnosti: 8411
OBRAZAC PONUDE
Ponuda ponuđača br. ________________od ______2025.godine, u postupku nabavke usluge eksterne revizije završnog računa budžeta opštine Ivanjica za 2024.godinu
OPŠTI PODACI O PONUĐAČU
Naziv ponuđača: | |
Adresa ponuđača: | |
Matični broj ponuđača: | |
Poreski identifikacioni broj ponuđača (PIB): | |
Ime osobe za kontakt: | |
Elektronska adresa ponuđača (e-mail): | |
Telefon: | |
Broj računa ponuđača i naziv banke: | |
Lice ovlašćeno za potpisivanje ugovora |
UKUPNA PONUĐENA CENA-(sa uračunatim svim troškovima koje ponuđač ima u
realizaciji predmetne usluge) iznosi:________________________________dinara bez PDV-
a, odnosno________________________________dinara sa PDV-om.
ukoliko je u sistemu PDV-a
ROK I NAČIN PLAĆANJA: po završetku usluge, u roku do 45 dana
Cena mora biti iskazana u dinarima, bez poreza na dodatu vrednost i sa porezom na dodatu vrednost (ukoliko je ponuđač u sistemu PDV-a), sa uračunatim svim troškovima koje ponuđač ima u realizaciji predmetne usluge.
ROK IZVRŠENJA USLUGE:do dana ___.___.____2025. godine (ne može biti duži od 20.06.2025. godine).
Kriterijum za ocenjivanje i izbor najpovoljnije ponuda:najniža ponuđena cena
Ukoliko dve ili više ponuđača imaju istu ponuđenu cenu, Naručilac će kao najpovoljniju izabrati ponudu ponuđača koji je ponudio kraći rok izvršenja usluge.
Datum
Ponuđač
_____________________