ДОКУМЕНТА КОЈА СУ ПОТРЕБНА ЗА ПРОМЕНУ ЛИЧНОГ ИМЕНА:
Овлашћено службено лице: Снежана Џибраковић
Потребни докази:
- Потврда о пребивалишту,
- Фотокопија личне карте (само за пунолетна лица, односно лица која поседују личну карту),
- Извод из матичне књиге рођених,
- Извод из матичне књиге венчаних (само уколико је лице венчано),
- Уверење о држављанству,
- Уверење Суда да се не води кривични поступак против лица чија промена личног имена се захтева, за дело које се гони по службеној дужности,
- Уверење надлежне Полицијске управе да подносилац захтева није осуђиван
- Потврда Пореске управе о измиреним порезима
- Пресуда о утврђивању/оспоравању очинства или Записник о усвојењу, ако се ради о промени презимена детета.
НАПОМЕНА:
- Документација која се прилаже се односи на лице чија промена имена се захтева.
- Такса у износу од 740,00 РСД се уплаћује на жиро рачун број: 840-742221843-57, позив на број 97 69-042; сврха уплате: Републичка административна такса; прималац: Буџет Републике Србије.
Захтев за промену личног имена
ДОКУМЕНТА КОЈА СУ ПОТРЕБНА ЗА ИСПРАВКУ ГРЕШКЕ
Овлашћено службено лице: Снежана Џибраковић
У зависности од тога у којој књизи се ради решење о исправци грешке и исправци којих података потребни су докази:
- Извод из МКР, МКВ, МКУ за лице за које се тражи исправка (или уверење о држављанству)
- Извод из матичне књиге рођених за родитеље ако се тражи исправка грешке података за родитеље
- Извод из матичне књиге венчаних за родитеље или
- Неки други доказ којим се доказује чињеница – податак чија се исправка тражи
ДОКУМЕНТАЦИЈА ПОТРЕБНА ЗА НАКНАДНИ УПИС ЧИЊЕНИЦЕ СМРТИ У МАТИЧНУ КЊИГУ УМРЛИХ
Овлашћено службено лице: Снежана Џибраковић
Потребни докази:
- Потврда о смрти издата од стране овлашћеног мртвозорника
- Извод из матичне књиге рођених за умрло лице
- Уверење о држављанству за умрло лице
- Извод из матичне књиге венчаних уколико је лице било у браку
Захтев за накнадни упис чињенице смрти
ДОКУМЕНТАЦИЈА ПОТРЕБНА ЗА ИЗДАВАЊЕ ИЗВОДА ИЗ МАТИЧНЕ КЊИГЕ РОЂЕНИХ
НАПОМЕНА:
- Увид у матичне књиге, као и списе на основу којих је извршен упис у матичне књиге, дозволиће се лицу на које се ти подаци односе, члану његове уже породице, усвојитељу или старатељу, а другим лицима на начин и под условима утврђеним законом који уређује заштиту података о личности и законом који уређује права на приступ информацијама од јавног значаја (Члан 41. Закона о матичним књигама).
- Захтев се подноси на шалтеру број 4. у Општинском услужном центру уз доказ о уплати таксе:
-Такса за издавање извода из матичних књига у износу од 420,00 РСД односно за издавање уверења о држављанству у износу од 740,00 РСД се уплаћује на жиро рачун број: 840-742221843-57, позив на број 97 69-042; сврха уплате: Републичка административна такса; прималац: Буџет Републике Србије.
За издавање интернационалног извода плаћа се такса у износу од 690,00 динара
-Накнада за издавање извода из матичних књига и уверења о држављанству у износу од 100,00 РСД уплаћује на жиро рачун број 840-742351843-94, позив на број 97 69-042; Сврха уплате: накнада; Прималац: Општинска управа општине Ивањица
-Административна такса се не плаћа за: социјална давања, за дечји додатак, за упис у школу или факултет, за регулисање војне обавезе, за заснивање радног односа и за пријаву новорођенчета у матичне књиге