OPŠTINA IVANJICA
Venijamina Marinkovića 1
O b j a v lj u j e
POZIV
za podnošenje ponuda u postupku javne nabavke male vrednosti
Nabavka i montaža novog i demontaža starog semafora, JN 19/2017
1. Naziv, adresa i internet stranica naručioca
Naziv Naručioca: Opština Ivanjica
Adresa: ul Venijamina Marinkovića broj 1, 32250 Ivanjica
PIB: 101886934
Matični broj: 07221142
Šifra delatnosti:8411
Internet stranica Naručioca: www.ivanjica..rs
2. Vrsta postupka javne nabavke: postupak javne nabavke male vrednosti.
3. Opis predmeta nabavke: Nabavka i montaža novog i demontaža starog semafora
Oznaka u opštem rečniku nabavke: 34996100 – semafori
4 .Kriterijum za dodelu ugovora: najniža ponuđena cena.
Ukoliko dve ili više ponuda imaju istu najnižu ponuđenu cenu, kao najpovoljnija biće izabrana ponuda ponuđača koji je ponudio kraći rok isporuke, montaže i demontaže dobara.Ukoliko dve ili više ponuda imaju istu najnižu ponuđenu cenu i isti ponuđeni rok isporuke, montaže i demontaže kao najpovoljnija biće izabrana ponuda u kojoj je naveden duži rok važenja ponude.
- 5. Način preuzimanja konkursne dokumentacije i internet adresa na kojoj je konkursna dokumentacija dostupna: Konkursna dokumentacija se može preuzeti besplatno sa Portala javnih nabavki portal.ujn.gov.rs ili internet stranice naručioca www.ivanjica.rs Konkursna dokumentacija se može dostaviti i putem elektronske pošte ponuđačima koji upute zahtev naručiocu za dostavljanje konkursne dokumentacije na ovaj način.
- 6. Način podnošenja ponude i rok: Ponuđač ponudu podnosi neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti ili kutiji zatvorenu na način da se prilikom otvaranja ponuda može sa sigurnošću utvrditi da se prvi put otvara, na adresu:OPŠTINA IVANJICA, Venijamina Marinkovića broj 1, 32250 Ivanjica sa naznakom:,,Ponuda za javnu nabavku – Nabavka i montaža novog i demontaža starog semafora, JN 19/2017 – NE OTVARATI”.
Rok za dostavljanje ponuda je do 15.09.2017.godine do 10:00 časova, bez obzira na način podnošenja ponude.
Na poleđini koverte ili na kutiji navesti naziv, adresu i broj telefona ponuđača i kontakt osobu.
Ponuđač može podneti samo jednu ponudu. U slučaju da ponudu podnosi grupa ponuđača, na koverti je potrebno naznačiti da se radi o grupi ponuđača i navesti nazive i adresu svih učesnika u zajedničkoj ponudi. Naručilac će, po prijemu određene ponude, na koverti, odnosno kutiji u kojoj se ponuda nalazi, obeležiti vreme prijema i evidentirati broj i datum ponude prema redosledu prispeća. Ukoliko je ponuda dostavljena neposredno naručilac će ponuđaču predati potvrdu prijema ponude. U potvrdi o prijemu naručilac će navesti datum i sat prijema ponude.
7.Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Otvaranje ponuda obaviće se 15.09.2017. godine u 10:30 časova u prostorijama OPŠTINE IVANJICA, Venijamina Marinkovića broj 1, kancelarija broj 35.
Blagovremeno prispele ponude komisija će otvarati po redosledu prispeća.
Otvaranju ponuda je javno i može prisustvovati svako zainteresovano lice.
8.Uslovi pod kojima predstavnici ponuđača mogu učestvovati u postupku otvaranja ponuda: U postupku otvaranja ponuda mogu aktivno učestvovati samo ovlašćeni predstavnici ponuđača, pod uslovom da Komisiji za javnu nabavku predaju uredna punomoćja kojima dokazuju ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda.
9.Rok za donošenje odluke: Odluka o dodeli ugovora biće doneta u roku od 10 dana od dana otvaranja ponuda.
10.Lice za kontakt: Biljana Vidić,broj tel:032/601-415, broj faksa: 032/515-0339
OBAVEŠTENJE O ZAKLJUČENOM UGOVORU