Aktuelnosti Vesti Konkursi i obaveštenja Obaveštenje

Javni konkurs za popunjavanje izvršilačkog radnog mesta u Opštinskoj upravi opštine Ivanjica

Republika Srbija

Opština Ivanjica

Opštinska uprava

Broj 003297093 2024 05158 004 002 112 006 04 003

Datum 25.11.2024. godine

Na osnovu člana 102. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave („Službeni glasnik RS”, br. 21/16, 113/17, 95/18, 113/17 – dr. zakon, 95/18 – dr. zakon, 86/19 – dr. zakon, 157/20 – dr. zakon, 123/21 – dr. zakon i 92/23) i člana 11. Uredbe o sprovođenju internog i javnog konkursa za popunjavanje radnih mesta u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave („Službeni glasnik RS”, broj 107/23), Opštinska uprava opštine Ivanjica, oglašava

JAVNI KONKURS

ZA POPUNJAVANJE IZVRŠILAČKOG RADNOG MESTA

U OPŠTINSKOJ UPRAVI OPŠTINE IVANJICA

RADNO MESTO 1. Poslovi utvrđivanja prava na roditeljski dodatak i finansijsko-računovodstveni poslovi u oblasti porodiljskih prava

I Organ/služba/organizacija u kom/kojoj se radno mesto popunjava:

Opštinska uprava opštine Ivanjica, Odeljenje za privredu i društvene delatnosti, u Ivanjici, ul. Venijamina Marinkovića br.1.

      II Radno mesto koje se popunjava:

Radno mesto Poslovi utvrđivanja prava na roditeljski dodatak i finansijsko-računovodstveni poslovi u oblasti porodiljskih prava, u zvanju mlađi savetnik, u Odeljenju za privredu i društvene delatnosti, izvršilac 1.

       III Opis poslova na radnom mestu:

Vodi prvostepeni postupak i izrađuje prvostepene upravne akte o pravnu na roditeljski dodatak, pravnu na naknadu zarade za vreme porodiljskog odsustva, odsustva radi nege deteta i odsustva radi posebne nege deteta; priprema odgovore po žalbama za potrebe drugostepenog organa; prikuplja činjenice i dokaze relevantne za izradu i vođenje postupka; vrši elektronsku obradu podataka po posebnom programu utvrđenom od strane nadležnog Ministarstva za ostvarivanje prava na roditeljski dodatak, naknadu zarade za vreme porodiljskog odsustva, odsustva radi nege deteta i posebne nege deteta; obavlja poslove u vezi sa vođenjem evidencija predmeta iz oblasti upravnog postupka, vodi odgovarajuće evidencije o ostvarenim pravima; daje obaveštenja i informacije strankama, obavlja finansijsko-računovodstvene poslove vezane za isplatu naknade zarada za vreme porodiljskog odsustva, odsustva radi nege deteta i odsustva radi posebne nege deteta obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca i načelnika Opštinske uprave.

IV Uslovi za zaposlenje na radnom mestu:

  1. Stečeno visoko obrazovanje iz obrazovno naučnog polja društveno-humanističkih nauka, na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, položen državni stručni ispit i najmanje jedna godina radnog iskustva u struci ili pet godina provedenih u radnom odnosu u organu, sužbi ili organizaciji koje je osnovao nadležni organ jedinice lokalne samouprave ili autonomne pokrajine i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta;
  2. državljanstvo Republike Srbije;
  3. punoletstvo;
  4. da licu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa;
  5. da lice nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci.

Položen stručni ispit za rad u državnim organima ne predstavlja uslov niti prednost za zasnivanje radnog odnosa na radnom mestu za koje je raspisan javni konkurs.

V Vrsta radnog odnosa

Na radnom mestu se zasniva radni odnos na neodređene vreme.

VI Mesto rada:

Ivanjica, ul. Venijamina Marinkovića br. 1.

VII Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku

U izbornom postupku se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije, posebne funkcionalne kompetencije, ponašajne kompetencije i motivacija za rad na radnom mestu.

Postupak i način provere kompetencija

  1. Provera opštih funkcionalnih kompetencija:
    1. „Organizacija i rad organa autonomne pokrajine, odnosno jedinice lokalne samouprave u Republici Srbiji” – vršiće se putem testa (pismeno).
    1. „Poslovna komunikacija” – vršiće se putem testa (pismeno).
    1. „Digitalna pismenost” – vršiće se rešavanjem zadataka (praktičnim radom na računaru).
  2. Provera posebnih funkcionalnih kompetencija:
    1. Posebna funkcionalna kompetencija za oblast radaupravno pravni poslovi: opšti upravni postupak; posebni upravni postupci, proveravaće se pismeno, putem simulacije
    1. Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada stručno-operativni poslovi:metode i tehnike opservacije, prikupljanja i evidentiranja podataka; tehnike obrade i izrade pregleda podataka;metode analize i zaključivanja o stanju u oblasti; postupak izrade stručnih nalaza;metode i tehnike izrade izveštaja na osnovu određenih evidencija; tehnike izrade opštih, pojedinačnih i drugih pravnih i ostalih akata, proveravaće se usmeno, putem simulacije
    1. Posebna funkcionalna kompetencija – planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa i propisi iz delokruga radnog mesta (Statut opštine Ivanjica, Zakon o finansijskoj podršci porodici sa decom) – proveravaće se usmeno, putem simulacije.
  • Provera ponašajnih kompetencija:

Provera ponašajnih kompetencija: upravljanje informacijama, upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata, orijentacija ka učenju i promenama, izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa, savesnost i posvećenost i integritet vršiće se putem intervjua baziranog na kompetencijama.

  • Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti jedinice lokalne samouprave vršiće se putem razgovora sa konkursnom komisijom (usmeno).

VIII Dostavljanje dokaza pri podnošenju prijave

1. Ako imate važeći sertifikat, potvrdu ili drugi odgovarajući pisani dokaz o tome da posedujete digitalne kompetencije (znanja i veštine o osnovama korišćenja računara, osnovama korišćenja interneta, obradi teksta i tabelarnim kalkulacijama) i želite da na osnovu njega budete oslobođeni testiranja ove kompetencije, možete taj dokaz, u originalu ili overenoj fotokopiji, priložiti uz prijavni obrazac na ovaj konkurs.

Napomena: Ako ne dostavite navedeni dokaz, provera kompetencije „digitalna pismenost” izvršiće se pismeno/usmeno. Ako konkursna komisija uvidom u dostavljeni dokaz ne bude mogla potpuno da oceni da li je Vaša digitalna pismenost na potrebnom nivou, pozvaćemo Vas na testiranje ove kompetencije, bez obzira na dostavljeni dokaz.

IX Dokazi koji se dostavljaju tokom izbornog postupka

Pre završnog razgovora sa Konkursnom komisijom kandidati su dužni da dostave, u roku od 5 radnih dana od prijema poziva za dostavljanje dokaza, sledeće dokaze:

  1. original ili overenu fotokopiju diplome kojom se potvrđuje stručna sprema;
  2. original ili overenu fotokopiju dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrde, rešenja ili drugi akti kojima se dokazuje na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kom vremenskom periodu je stečeno radno iskustvo);
  3. fotokopija ili očitana lična karta;
  4. original ili overena fotokopija uverenja o državljanstvu;
  5. original ili overena fotokopija izvoda iz matične knjige rođenih;
  6. original ili overena fotokopija dokaza o položenom državnom stručnom ispitu (kandidat sa položenim pravosudnim ispitom umesto uverenja o položenom državnom stručnom ispitu podnosi original ili overenu fotokopija uverenja o položenom pravosudnom ispitu);
  7. original ili overena fotokopija uverenja policijske uprave da kandidat nije osuđivan na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci;
  8. original ili overena fotokopija potvrde ili uverenja poslodavca da kandidatu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, odnosno u organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa (dostavljaju samo oni kandidati koji su radili u državnom organu, odnosno u organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave),

Službenik (lice koje je već u radnom odnosu u jedinici lokalne samouprave) i koji se prijavljuje na javni konkurs, umesto uverenja o državljanstvu i izvoda iz matične knjige rođenih, podnosi rešenje o raspoređivanju ili rešenje da je neraspoređen.

Svi dokazi se prilažu u originalu ili u fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika (u izuzetnim slučajevima, u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama kao povereni posao).

Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskim upravama.

Fotokopije dokumenata koje nisu overene od strane nadležnog organa neće se razmatrati.

Napomena: Organ, po službenoj dužnosti, na osnovu člana 103. Zakona o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS”, br. 18/16 i 95/18 – autentično tumačenje), za kandidate pribavlja:

  1. uverenje o državljanstvu;
  2. izvod iz matične knjige rođenih;
  3. uverenje MUP-a da kandidat nije pravosnažno osuđivan na bezuslovnu kaznu zatvora u trajanju od najmanje šest meseci;
  4. dokaz o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima / dokaz o položenom pravosudnom ispitu.

Međutim, ako u Vašoj prijavi navedete da želite sami da dostavite ova dokumenta, tada ih morate dostaviti u originalu ili overenoj fotokopiji, u roku od 5 radnih dana od dana prijema poziva za dostavljanje dokaza.

X Prednost kod izbora kandidata

Na ovom konkursu, prednost na izbornoj listi, u slučaju jednakog broja bodova kandidata, imaće dete palog borca, ratni vojni invalid i borac u skladu sa članom 111. Zakona o pravima boraca, vojnih invalida, civilnih invalida rata i članova njihovih porodica („Službeni glasnik RS”, broj 18/20).

XI Prijava na javni konkurs vrši se na propisanom obrascu prijave

Obrazac prijave na ovaj konkurs dostupan je na internet prezentaciji organa www.ivanjica.gov.rs ili ga lica u štampanom obliku mogu preuzeti u kancelariji 31 Opštinske uprave opštine Ivanjica.

Prilikom predaje prijave na javni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljem izbornom postupku.

Podnosilac prijave će biti obavešten o dodeljenoj šifri u roku od tri dana od prijema prijave u organu/službi/organizaciji.

XII Rok za podnošenje prijava

Rok za podnošenje prijava je 15 dana i počinje da teče od dana 26.11.2024. godine, a okončava se dana 11.12.2024. godine.

XII Adresa na koju se podnose prijave:

Poštom Opštinska uprava opštine Ivanjica, ul. Venijamina Marinkovića br. 1, sa naznakom „za javni konkurs” / neposredno na pisarnici na adresi Venijamina Marinkovića br. 1/ elektronskim putem na mejl soivanjica@ivanjica.gov.rs.

XIV Mesto, dan i vreme kada će se sprovesti izborni postupak

Izborni postupak će se sprovoditi počev od 16.12.2024. godine, sa početkom u 12 časova, u Opštinskoj upravi opštine Ivanjica, ul. Venijamina Marinkovića br.1, o čemu će kandidati biti obavešteni putem telefona i imejl adrese.

XV Obaveza probnog rada

Ako na ovom konkursu prvi put zasniva radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave, izabrano lice ima obavezu da bude na probnom radu u trajanju od 6 meseci od zasnivanja radnog odnosa.

Napomena: Ako zadovolji na probnom radu i do isteka probnog rada položi državni stručni ispit, lice nastavlja rad na radnom mestu na neodređeno vreme.

Ako ne zadovolji na probnom radu ili do isteka probnog rada ne položi državni stručni ispit, licu prestaje radni odnos.

XVI Lice zaduženo za davanje obaveštenja o konkursu:

                     Vladislav Ivković,telefon: 0658911592.

* Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave biće odbačene.

Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovom oglasu koji su upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola

Link ka obrascu prijave za ovo radno mesto https://ivanjica.gov.rs/

N A Č E L N I K

Bojana Glavinić

О Аутору

WEB MASTER