Вести Конкурси и обавештења

Оглас за закуп пословних просторија

На основу Одлуке о расписивању огласа о давању у закуп на одређено време путем јавног надметања пословних просторија које се налазе у згради постојећој на кат. парц. број 1264 КО Прилике број: 464-24/2019 од 13.11.2019. године, Комисија за спровођење поступка давања у закуп путем јавног надметања расписује

О Г Л А С

ЗА ДАВАЊЕ У ЗАКУП ПОСЛОВНИХ ПРОСТОРИЈА

КОЈЕ СЕ НАЛАЗЕ У ЗГРАДИ

ПОСТОЈЕЋОЈ НА КАТ. ПАРЦЕЛИ  БРОЈ 1264 КО ПРИЛИКЕ

У ЈАВНОЈ СВОЈИНИ ОПШТИНЕ ИВАЊИЦА

            Општина Ивањица путем јавног надметања издаје у закуп пословне просторије које се налазе у приземљу помоћне зграде постојеће на кат. парц. број 1264 КО Прилике, а поступак расписивања огласа о давању у закуп и јавног надметања спровешће Комисија за спровођење поступка јавног надметања и то за следеће непокретности (пословне просторије):

1. Једна пословна просторија корисне површине 40,67 m2 која се налази у приземљу помоћне зграде постојеће на кат. парцели број 1264 КО Прилике, потес Варјаче, ради обављања фармацеутске делатности.

2. Једна пословна просторија корисне површине 29,38 m2 која се налази у приземљу помоћне зграде постојеће на кат. парцели број 1264 КО Прилике, потес Варјаче, ради обављања делатности фризерских и козметичких салона.

            Почетни износ процењене тржишне вредности закупнине за просторије из члана 1. став 1. тачка 1. и 2. износи 293,78 динара по m2, за један месец закупа.

Минимални корак у јавном надметању износи 100 динара.

Закупнина за пословни простор фактурише се до петог у месецу за текући месец и цена закупа ће се месечно ревалоризовати применом месечног индекса потрошачких цена, када он достигне кумулативно ниво од 5% и више, према подацима Републичког завода за статистику који се објављују у Службеном гласнику РС. У закупнину није урачунат порез на додату вредност, као ни други трошкови које плаћа закупац (накнада за коришћење грађевинског земљишта, струја, вода, грејање, изношење смећа и друге накнаде ).

Депозитза учешће у  јавном надметању износи 50% од почетне цене по m2 и исти се уплаћује на  рачун јавних прихода општине Ивањица, број: 840-742155843-80 позив на број 69-042 по моделу 97, који износ ће се урачунати у прву рату закупа лицу које оствари право закупа, док ће се исти вратити осталим учесницима на јавном надметању по окончању поступка јавног надметања.

            Јавно надметање ће се одржати 23.12.2019. године са почетком у 11,00 часова у канцеларији број 4 Општинске управе општине Ивањица.

Пријава се подноси Комисији за спровођење поступка давања у закуп путем јавног надметања (у даљем тексту Комисија ) путем поште на адресу Венијамина Маринковића број 1 или предајом на шалтер писарнице Општинске управе најкасније до 18.12.2019. године до 15:30 часова са доказом  о уплати 1.430,00 динара Општинске административне таксе на текући рачун број 840-742251843-73 позив на број 97 69-042.

Пријава се подноси у затвореној коверти,са јасном назнаком на који се пословни простор односи, а на полеђини коверте наводи се назив подносиоца пријаве са адресом и контакт телефоном. Пријава поднета у отвореној коверти или без јасне назнаке на који се пословни простор односи сматраће се неуредном односно непотпуном и као таква ће бити одбачена.

            Пријава обавезно садржи: доказ о уплати депозита, број рачуна на који ће се извршити повраћај депозита, као и за физичка лица: – име и презиме, адресу, број личне карте, јединствени матични број грађана; за предузетнике: – име и презиме предузетника, адресу, број личне карте, јединствени матични број грађана, назив радње, матични број;  за правна лица: – назив и седиште, копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве. Подносиоци неблаговремене или непотпуне пријаве не могу учествовати у поступку јавног надметања, а непотпуне или неблаговремене пријаве се одбацују.    

Поступак јавног надметања сматра се успелим и у случају достављања једне исправне пријаве за учешће којом се подносилац пријаве региструје и присуствује јавном надметању и проглашава закупцем, ако прихвати почетну висину закупнине по којој се непокретност може дати у закуп. Уколико подносилац пријаве не прихвати почетну висину закупнине или буде изабран за најповољнијег понуђача, а не закључи уговор о закупу, губи право на враћање депозита. Учесник који понуди најповољнији износ потписује изјаву о висини понуђене цене. Уколико не закључи уговор односно не уплати уговорену цену у предвиђеном року губи право на повраћај депозита.

Избор најповољнијег подносиоца пријаве врши се применом критеријума највише понуђене закупнине. О резултату јавног надметања учесници на јавном надметању ће бити писмено обавештени након доношења решења о давању у закуп. Уговор о закупу пословног простора са изабраним најповољнијим подносиоцем пријаве закључује Председник општине у року од 15 дана од дана доношења коначне одлуке о давању у закуп.

            Учесници поступка јавног надметања који нису изабрани за најповољнијег понуђача, имају право на повраћај депозита у року од 15 данаод дана одржавања јавног надметања.

Ближе информације у вези огласа могу се добити у Општинској управи општине Ивањица, канцеларији број 4.

    У Ивањици,

9.12.2019. године

                                                                               ПРЕДСЕДНИК

                                                                                 КОМИСИЈЕ ЗА СПРОВОЂЕЊЕ

                                                                               ПОСТУПКА  ЈАВНОГ НАДМЕТАЊА

О Аутору

Financ