Актуелности

Позив за учешће привредних субјеката у спровођењу мера енергетске санације у домаћинствима и стамбеним јединицама у Ивањици

Република Србија

ОПШТИНА ИВАЊИЦА

ОПШТИНСКО ВЕЋЕ

Број:400-34/2021-01

Дана:14.07.2021.

И в а њ и ц а

             На основу члана 6. став 3. Одлуке о финансијској подршци унапређењу енергетске ефикасности  стамбених зграда, породичних кућа и станова на територији општине Ивањица  („Службени лист општине Ивањица“ број 7/2021), члана 15.  Правилника о суфинансирању мера енергетске санације („Службени лист општине Ивањица“ број 7/2021) и Одлуке о расписивању Јавног позива за учешће привредних субјеката у спровођењу мера енергетске санације у домаћинствима и стамбеним заједницама на територији општине Ивањица за 2021. годину („Службени лист општине Ивањица“, број 7/2021), Општинско веће општине Ивањица, расписује

ЈАВНИ ПОЗИВ

ЗА УЧЕШЋЕ ПРИВРЕДНИХ СУБЈЕКАТА У СПРОВОЂЕЊУ МЕРА ЕНЕРГЕТСКЕ САНАЦИЈЕ  У ДОМАЋИНСТВИМА И СТАМБЕНИМ ЗАЈЕДНИЦАМА НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ ИВАЊИЦА

         Расписује се Јавни позив ради избора привредних субјеката који се баве производњом, услугама и радовима на енергетској санацији стамбених објеката. Мере енергетске санације у домаћинствима и стамбеним заједницама предвиђене чланом 4. реализације Одлуке о финансијској подршци унапређењу енергетске ефикасности  стамбених зграда, породичних кућа и станова на територији општине Ивањица, спроводе се кроз сарадњу са привредним субјектима који се баве производњом, услугама и радовима на енергетској санацији стамбених објеката, а крајњи корисници  бесповратних средстава су домаћинства и стамбене заједнице на територији општине Ивањица. Домаћинства и стамбене заједнице која остваре право на суфинансирање могу набавити добра или услуге искључиво од привредних субјеката изабраних путем овог јавног позива.

        Циљ спровођења мера енергетске санације је унапређење енергетске ефикасности и повећано коришћење обновљивих извора енергије у домаћинствима на територији општине Ивањице.

I ПРЕДМЕТ

       Предмет Јавног позива јесте избор привредних субјеката за спровођење активности на реализацији мере енергетске ефикасности у складу са чланом 4. реализације Одлуке о финансијској подршци унапређењу енергетске ефикасности стамбених зграда, породичних кућа и станова на територији општине Ивањица –  замена спољних прозора и врата и других транспаретних елемената термичког омотача.

      Мера 1. замена (набавка са уградњом) спољних прозора и врата и других транспарентних елемената термичког омотача са одговарајућим термичким својствима према негрејаним просторијама, на породичним кућама и становима, са пратећим грађевинским радовима.

Термичка својства објекта која морају бити испуњена у погледу енергетске ефикасности након реализације ове мере су:

  • Спољна столарија са следећим техничким карактеристикама (U – коефицијент прелаза топлоте):  
  • U≤ 1,5 W/m2K за прозоре и балконска врата
  • U ≤ 1,6 W/m2K за спољна врата

Планирана укупна средстава за суфинансирање мере: 4.000.000,00 динара.

Укупно расположива средства подстицаја Општине и МРЕ за реализацију  Одлуке о финансијској подршци унапређењу енергетске ефикасности стамбених зграда, породичних кућа и станова на територији општине Ивањица износе 4.000.000,00 динара.

Максимални износ бесповратних средстава који додељује Општина и МРЕ за финансирање појединачних пројеката грађана износи 50% од вредности укупне инвестиције са ПДВ-ом.

Максимални износ одобрених средстава по појединачном пројекту износи:

  • за меру 1. – до 100.000,00 динара са ПДВ-ом по објекту;

II ПРАВО УЧЕШЋА НА ЈАВНОМ ПОЗИВУ

        Право учешћа имају сви заинтересовани привредни субјекти који испуњавају законом утврђене услове за обављање делатности и који испуњавају услове дефинисане Правилником о спровођењу мера енергетске санације и овим Јавном позивом.

       На јавном позиву могу учествовати привредни субјекти који врше набавку, радове и  уградњу материјала, опреме и уређаја.

Подносилац пријаве – привредни субјект  конкурише за реализацију једне мере из одељка I. Јавног позива.

                               III УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ НА ЈАВНОМ ПОЗИВУ

На јавном позиву могу учествовати привредни субјекти који врше испоруку и радове на уградњи материјала, опреме и уређаја  и испуњавају следеће услове:

  • да су уписани у регистар АПР-а, а регистровани су као привредна друштва и предузетници најмање  шест месеци од дана подношења пријаве,
  • да над њима није покренут стечајни поступак или поступак ликвидације,
  • да имају атесте за материјале и производе,

IV. ДОКУМЕНТАЦИЈА КОЈУ ЈЕ ПОТРЕБНО ПРИЛОЖИТИ ПРИ ПОДНОШЕЊУ

ПРИЈАВЕ

             Подносилац пријаве је потребно да достави следећу документацију:

  1. Пријавни образац  у три примерка (оригинал и две копије);
  2. Потписану изјаву;
  3. Образац 1 и 2;
  4. Атест за материјале и производе.

За предузетнике је потребно да изјаву достави лице које је регистровало обављање делатности као предузетник. За задруге потребно је доставити изјаву директора. Ова изјава мора бити дата након датума објављивања јавног позива.

У случају да је оснивач привредног субјекта страно правно лице, узима се изјава коју ће дати законски заступник привредног субјекта подносиоца захтева. Уколико постоји више законских заступника подносиоца захтева потребно је да сви доставе наведену изјаву која не мора бити оверена код нотара.

У случају да је оснивач привредног субјекта страно физичко лице потребно је да сви законски заступници привредног субјекта подносиоца захтева доставе наведену изјаву која не мора бити оверена код нотара.

V. ПРЕУЗИМАЊЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ ЗА ЈАВНИ ПОЗИВ

         Документација за Јавни позив може се преузети на интернет страници Општине Ивањица, линк: www.ivanjica.gov.rs и садржи:

  • Комплетан текст Јавног позива,
  • Пријавни образац,
  • Изјава подносиоца пријаве,
  • Образац 1,
  • Образац 2.

VI. КРИТЕРИЈУМИ ЗА ИЗБОР ПРИВРЕДНИХ СУБЈЕКАТА

Критеријуми за рангирање директних корисника обухватају следеће:

  1. цене кључних добара заједно са уградњом за меру за коју конкуришу

најнижа понуђена цена:

– породичне куће, станови и стамбене заједнице ( 14.000,00 динара за прозоре и балконска врата и  20.000,00 динара за улазна врата – испод дефинисане вредности и иста вредност 35 бодова, а изнад  дефинисане вредности 15 бодова);

-број запослених и/или радно ангажованих код подносиоца пријаве:

– од 1-5 – 10 бодова;

– од 5-10  – 15 бодова;

– преко 10 – 20 бодова.

-вредност промета у претходној години:

– мање од 1.000.000,00 – 5 бодова;

– од 1.000.000,00- 3.000.000,00 – 10 бодова;

– преко 3.000.000,00 – 25 бодова

2) рок важења цена за меру за коју конкуришу

  • до 30 дана- 5 бодова
  • до 60 дана- 10 бодова
  • до 120 дана-20 бодова.

VII. МЕСТО И РОК ДОСТАВЉАЊА ПРИЈАВА

         Подносиоци пријаву за учешће на јавном позиву попуњавају на српском језику, ћириличним писмом.

         Попуњени, оверени и одштампани пријавни образац у три примерка (један оригинал и две копије) и пратећа документација достављају се у затвореној коверти са назнаком:

„ПРИЈАВА ЗА ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА УЧЕШЋЕ ПРИВРЕДНИХ СУБЈЕКАТА У СПРОВОЂЕЊУ МЕРА ЕНЕРГЕТСКЕ САНАЦИЈЕ У ДОМАЋИНСТВИМА И СТАМБЕНИМ ЗАЈЕДНИЦАМА

– НЕ ОТВАРАТИ“,

са пуном адресом пошиљаоца на полеђини коверте.

       Пријава се предаје лично на шалтеру Општинске управе бр. 2 у Услужном центру или препоручено поштом на адресу: Општинска управа општина Ивањица, Улица Венијамина Маринковић бр. 1, 32250 Ивањица – Комисија за реализацију мера енергетске санације.

       Рок за подношење пријава је 29.07. 2021. године.

       Благовременом доставом сматра се препоручена пошиљка предата пошти најкасније до истека последњег дана утврђеног рока за предају документације (печат поште), без обзира на датум приспећа. Пријаве послате на било који други начин неће бити узете у разматрање. Неблаговремене и непотпуне пријаве се неће разматрати.

      За све додатне информације и обавештења подносилац пријаве се може обратити на контакт телефоне 032/5150324 и 032/5150307, осoбе за контакт су Јована Богдановић jovana.bogdanovic@ivanjica.gov.rs  и Милка Каплановић milka.kaplanovic@ivanjica.gov.rs .

За информације у вези Јавног позива можете се обратити на електронску адресу: Е-mail: soivanjica@ivanjica.gov.rs

       Сва питања и одговори биће објављени на интернет страници општине Ивањица, линк: www.ivanjica.gov.rs

II. НЕУРЕДНА ПРИЈАВА

         Пријава ће се сматрати неуредном ако у достављеној писаној форми недостаје било који документ из одељка IV. Јавног позива и у том случају решењем ће бити одбачена.

IX. ОЦЕНА, ИЗБОР И ОБЈАВЉИВАЊЕ ОДЛУКЕ О ИЗБОРУ ПРИВРЕДНИХ СУБЈЕКАТА

       Оцена и избор привредних субјеката врши се у складу са Јавним позивом и Правилником. Оцењивање и избор привредних субјеката врши Комисијa за реализацију мера енергетске санације  ( у даљем тексту: Комисија) на основу прегледа поднетих пријава.

       Пријаве са документацијом чија садржина није у складу са Јавним позивом се не оцењују и решењем ће бити одбачене.

        У току поступка оцене и избора привредних субјеката Комисија може да од Подносиоца пријаве, према потреби, затражи додатну документацију и информације.

       Комисија разматра, оцењује и рангира приспеле пријаве.

       За  дефинисану енeргетску меру ће бити формирана  прелиминарна листа привредних субјеката. Прелиминарна листа изабраних привредних субјеката се објављује на огласној табли Општинске управе општине Ивањица и званичној интернет страници општине у року од 7  дана од дана истека рока за подношење пријава.

       Учесници јавног позива имају право увида у поднете пријаве и приложену документацију по утврђивању прелиминарне листе изабраних привредних субјеката, у року од три дана од дана објављивања листе. На прелиминарну листу изабраних привредних субјеката учесници јавног позива имају право приговора Комисији у року од осам дана од дана њеног објављивања.

        Комисија је дужна да размотри поднете приговоре на прелиминарну листу изабраних привредних субјеката као и да донесе  Одлуку о приговору, која мора бити образложена,  у року од 15 дана од дана његовог пријема.

       О спроведеном поступку Комисија води записник и сачињава Предлог коначног Решења о избору директних корисника у спровођењу мера енергетске санације и исте доставља Општинском већу на усвајање.

       Општинско веће општине Ивањица  доноси  Решење о избору директних корисника у спровођењу мера енергетске санације  у року од 30 дана од дана истека рока за подношење приговора.

         Решење  о избору директних корисника у спровођењу мера енергетске санације  објављује се на огласној табли Општинске управе и званичној интернет страници  Општине Ивањица.

         На Решење о учешћу привредних субјеката у спровођењу мера енергетске санације може се поднети приговор Општинском већу у року од 8 дана од дана објављивања.    

          Решење општинског већа је коначно.

X. НАЧИН РЕАЛИЗАЦИЈЕ ДОДЕЉЕНИХ СРЕДСТАВА

          Општина Ивањица  ће закључити Споразум о техничкој сарадњи у спровођењу мера енергетске санације  са привредним субјектима који буду изабрани.

         Након потписивања Споразума о техничкој сарадњи са привредним субјектима, општина расписује јавни позив  за појединачне пројекте грађана. Грађани су у обавези да приликом учешћа на јавном позиву доставе профактуру/предрачун издат од стране привредних субјеката са листе.

         Након избора појединачних пројеката грађана и утврђивања коначног броја корисника по привредном субјекту,  општина потписује Уговор о реализацији мера енергетске санације са привредним субјектима.

        Привредни субјекти су дужни да  Комисији за  реализацију мера енергетске санације, у сваком моменту, омогуће контролу реализације активности и увид у сву потребну документацију.

       Општина ће вршити пренос средстава искључиво привредним субјектима, као директном кориснику, а не грађанима као крајњим корисницима, али тек након што појединачни крајњи корисник изврши уплату директном кориснику целокупну своју обавезу и након завршетка реализације мере.

        Услов да се пренесу средства директном кориснику је потврда Комисије да су радови изведени како је предвиђено предмером и предрачуном који је грађанин предао када се пријавио за меру као и у складу са записником Комисије о обављеном изласку на терен, а након извршених радова.

        Корисник средстава ће вршити пренос средстава изабраним привредним субјектима у складу са закљученим уговором. Крајњи корисник ће сам сносити трошкове изведених радова који буду већи од износа субвенције наведене у члану 6. Правилника (максималног износа учешћа општине Ивањица и надлежног Министарства).

         Контролу извршења уговорених обавеза извршиће надлежни органи који су задужени за урбанизам односно заштиту животне средине, у сарадњи са Комисијом.

          Привредни субјекти до  краја новембра 2021. године достављају Општинској управи захтев за исплату средстава за суфинансирање мера енергетске санације по основу обављених радова или извршених услуга. Уз захтев достављају фотокопију издатог рачуна за извршене радове и услуге. 

Пренос средстава врши се након што:

  1. комисија провери да ли су активности стварно реализоване, и то констатује записником;
  2. корисник бесповратних средстава привредном субјекту исплати извршене радове/извршене услуге у износу умањеном за одобрена бесповратна средства.

            Средства која се одобре за реализацију појединачних пројеката у оквиру сваке од мера енергетске санације преносе се привредним субјектима у складу са одредбама  Уговора.

          На основу захтева за исплату и записника Комисије, Одељење за буџет и финансије Општинске управе општине Ивањица врши исплату из буџета.

                                                                                                                    ПРЕДСЕДНИК

                                                                                                        __________________________

                                                                                                                 Момчило Митровић

БРОЈ ПРИЈАВЕ(попуњава јединица локалне самоуправе)  

СПРОВОЂЕЊЕ МЕРА ЕНЕРГЕТСКЕ САНАЦИЈЕ У ДОМАЋИНСТВИМА И СТАМБЕНИМ ЗАЈЕДНИЦАМА

у 2021. години

ПРИЈАВНИ ФОРМУЛАР

НАЗИВ ПРИВРЕДНОГ СУБЈЕКТА 

ПРИЈАВА

НА ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА УЧЕШЋЕ ПРИВРЕДНИХ СУБЈЕКАТА У СПРОВОЂЕЊУ МЕРА ЕНЕРГЕТСКЕ САНАЦИЈЕ У ДОМАЋИНСТВИМА И СТАМБЕНИМ ЗАЈЕДНИЦАМА

 1. ОСНОВНИ ПОДАЦИ О ПРИВРЕДНОМ СУБЈЕКТУ

1.Пун назив привредног субјекта 
2.Правна форма 
3.Скраћени назив правног лица 
4.Матични број 
5.Порески идентификациони број 
6.СедиштеМесто 
Јединица локалне самоуправе 
Поштански број 
7.Адреса за слање поште (навести и поштански број) 
8.Број телефона 
9.Број факса 
10.Електронска пошта 
11.Интернет адреса 

  2. ПОДАЦИ О ЗАКОНСКОМ ЗАСТУПНИКУ

12.Име и презиме 
13.Пол o мушки            o женски
14.Телефон 
15.Мобилни телефон 
16.Електронска пошта 

  3. ПРОФИЛ ПРИВРЕДНОГ СУБЈЕКТА

17.Година оснивања  
18.Назив и шифра делатности   
19.Према подацима из финансијског извештаја за 2020. годину привредни субјект је разврстан у:  o микро   o мало   o средње   o остало

20.Опис делатности 
21. Укупан број запослених 
22.Вредност промета на рачуну ( РСД) у претходној години 

4. ВРСТА МЕРЕ ЗА КОЈЕ СЕ НУДИ УСЛУГА

Xзамена (набака са уградњом) спољних прозора и врата и других транспарентних елемената термичког омотача са одговарајућим термичким својствима према негрејаним просторијама, на, породичним кућама и становима, са пратећим грађевинским радовима


5. ЦЕНОВНИК

Напомена – све цене морају бити дате у РСД са ПДВ-ом

  
Мера 1. замена (набака са уградњом) спољних прозора и врата и других транспарентних елемената термичког омотача са одговарајућим термичким својствима према негрејаним просторијама, на, породичним кућама и становима, са пратећим грађевинским радовима. Подразуевани прозор је ПВЦ прозор са U ≤ 1,5 W/m2K, беле боје без ролетни и комарника. Подразумевана врата су ПВЦ врата са  U ≤ 1,6 W/m2K, беле боје.
Назив производаЦена материјала по метру квадратномЦена уградње по метру квадратномУкупна цена по метру квадратном
    
Једнокрилни ПВЦ прозор 1000 x 1000 mm   
двокрилни ПВЦ прозор 1200 x 1400 mm   
Улазна ПВЦ врата једнокрилна 1000 x 2100 mm   
Балконска врата једнокрилна  900 x 1200mm   
Балконска врата двокрилна 1800 x 2200 mm   
Рок важења цена: _____________   

Потпис и печат подносиоца

ИЗЈАВА

Ја, _____________________________________________, број ЛК __________________

                                       (име и презиме)                                                       (број личне карте)

законски заступник привредног субјекта____________________________________,

                                                                                           (назив привредног субјекта)

матични број: _____________, изјављујем да прихватам све услове наведене у Јавном позиву за учешће привредних субјеката у спровођењу мера енергетске санације у домаћинствима на територији општине Ивањица.

Такође изјављујем, под пуном материјалном и кривичном одговорношћу, да:

  • су сви дати наводи у пријави и пратећој документацији истинити, потпуни и одговарају стварном стању,
  • привредном субјекту није изречена ни трајна, ни привремена правоснажна мера забране обављања делатности у последње две године и
  • власници/оснивачи и законски заступници нису правноснажно осуђивани за кривична дела против привреде, кривична дела против животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривична дела против права по основу рада, кривичних дела као чланови организоване криминалне групе, кривично дело преваре и друга кривична дела која се гоне по службеној дужности, као и да се против њих не води истрага нити кривични поступак.

У ____________,

Датум ____________                                                            Потпис законског заступника

ОБРАЗАЦ 1

Упознат/а сам са одредбом члана 103. став 1. Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС“, бр. 18/2016), којом је прописано да у поступку који се покреће по захтеву странке орган може да врши увид, прибавља и обрађује податке о чињеницама о којима се води службена евиденција када је то неопходно за одлучивање, осим ако странка изричито изјави да ће те податке прибавити сама. Ако странка у року не поднесе податке неопходне за одлучивање органа, захтев за покретање поступка ће се сматрати неуредним.

Поступак покрећем код Општине Ивањица –  Пријаве за Јавни позив  за учешће привредних субјеката у спровођењу мере енергетске санације у домаћинствима и стамбеним заједницама која се суфинансира из буџета општине Ивањица за 2021. годину и тим поводом дајем следећу

И З Ј А В У

Иако је орган обавезан да изврши увид, прибави и обради податке о чињеницама о којима се води службена евиденција, а који су неопходни у поступку одлучивања, изјављујем да ћу сам/а за потребе поступка прибавити (заокружити):

  1. Решење о упису у одговарајући регистар

Упознат/а сам да уколико не поднесем наведене податке неопходне за одлучивање органа, захтев за покретање поступка ће се сматрати неуредним, и да мој захтев неће бити разматран од стране комисије коју решењем образује општинско веће.

……………………………………                                                  

                          (место)

……………………………………                                                

                  (датум)   

                                                                             ……………………………………………………………….

                                                                                               (потпис и печат одговорног лица)

ОБРАЗАЦ 2

Упознат/а сам са одредбом члана 103. став 1. Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС“, бр. 18/2016), којом је прописано да у поступку који се покреће по захтеву странке орган може да врши увид, прибавља и обрађује податке о чињеницама о којима се води службена евиденција када је то неопходно за одлучивање, осим ако странка изричито изјави да ће те податке прибавити сама. Ако странка у року не поднесе податке неопходне за одлучивање органа, захтев за покретање поступка ће се сматрати неуредним.

Поступак покрећем код Општине Ивањица-  Пријаве за Јавни позив за учешће привредних субјеката у спровођењу мере енергетске санације у домаћинствима и стамбеним заједницама која се суфинансира из буџета општине Ивањица у  2021. годину и тим поводом дајем следећу

И З Ј А В У

      Сагласaн/а сам да орган за потребе поступка може извршити увид, прибавити и обрадити податке о чињеницама о којима се води службена евиденција[1], а који су неопходни у поступку одлучивања.

……………………………………                                                  

                          (место)

……………………………………                                                

                  (датум)   

                                                                             ……………………………………………………………….

                                                                                                (потпис и печат одговорног лица)


[1] Документa о чињеницама о којима се води службена евиденција су: Решење о упису у регистар надлежног органа

Потребну документацију можете преузети овде:

О Аутору

Financ