Na osnovu člana 32., 55., stav 1. tačka 2, 57. stav 1, 2 i 3. i člana 60. stav 1. tačka 1. i stav 2. Zakona o javnim nabavkama („Sl.gl.RS“ br. 124/2012, 14/2015 i 68/2015)
OPŠTINA IVANJICA
Ulica Venijamina Marinkovića broj 1, 32250 Ivanjica
O b j a v lj u j e
POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA
Naziv naručioca Opština Ivanjica
Adresa Naručioca Ulica Venijamina Marinkovića broj 1, 32250 Ivanjica
Internet stranica naručioca www.ivanjica.gov.rs
Vrsta naručioca Gradska i opštinska uprava
Vrsta postupka javne nabavke Otvoreni postupak
Vrsta predmeta Radovi
Priroda i obim radova i osnovna obeležja radova:
Nabavka radova na urgentnom održavanju saobraćajne infrastrukture
Mesto izvršenja radova:
Mesne zajednice na području opštine Ivanjica
Oznaka iz klasifikacije delatnosti:
42.11 – izgradnja puteva
Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke:
45233120 – 6 – radovi na izgradnji puteva
Broj partija Predmet javne nabavke je oblikovan u 4 partije:
Partija 1: Nabavka radova na urgentnom održavanju javnih i nekategorisanih puteva opštine Ivanjica za 2020.godinu, MZ Pridvorica, MZ Devići, MZ Brusnik, MZ Ostatija, MZ Srednja reka;
Partija 2: Nabavka radova na urgentnom održavanju javnih i nekategorisanih puteva opštine Ivanjica za 2020.godinu, MZ Ivanjica, MZ Prilike, MZ Bukovica, MZ Lisa, MZ Luke, MZ Osonica;
Partija 3: Nabavka radova na urgentnom održavanju javnih i nekategorisanih puteva opštine Ivanjica za 2020.godinu, MZ Bratljevo, MZ Međurečje, MZ Erčege, MZ Kovilje;
Partija 4: Nabavka radova na urgentnom održavanju javnih i nekategorisanih puteva opštine Ivanjica za 2020.godinu, MZ Kušići, MZ Opaljenik, MZ Brezova, MZ Močioci;
Kriterijum za dodelu ugovora Najniža ponuđena cena
Način preuzimanja
konkursne dokumentacije Konkursna dokumentacija se može preuzeti sa
Portala javnih nabavki: http://portal.ujn.gov.rs/
Način podnošenja ponude i rok Ponude se dostavljaju neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti ili kutiji, zatvorenu na način da se prilikom otvaranja ponuda može sa sigurnošću utvrditi da se prvi put otvara, sa naznakom:
’’Ponuda za javnu nabavku radova na urgentnom održavanju saobraćajne infrastrukture – NE OTVARATI’’
i smatraće se blagovremenim ukoliko stignu na gore navedenu adresu u roku od 30 dana od dana objavljivanja poziva za podnošenje ponuda na Portalu javnih nabavki: http://portal.ujn.gov.rs/ do 10:00 časova poslednjeg dana roka. Ukoliko rok ističe na dan koji je neradan, kao poslednji dan navedenog roka će se smatrati prvi naredni radni dan do 10:00 časova. Na poleđini koverte ili na kutiji ponuđač je dužan da upiše svoj naziv, adresu, telefon i kontakt osobu.
Mesto, vreme i način otvaranja ponuda Javno otvaranje ponuda obaviće se po isteku roka za podnošenje ponuda, tj. poslednjeg dana roka za podnošenje ponuda u 11:00 časova u prostorijama naručioca, u Ivanjici, Ulica Venijamina Marinkovića brij 1 – u kancelariji broj 33. Otvaranju ponuda mogu prisustvovati sva zainteresovana lica.
Uslovi pod kojima
predstavnici ponuđača
mogu učestvovati
u postupku otvaranja ponuda Predstavnici ponuđača koji prisustvuju otvaranju ponuda, neposredno pre početka postupka otvaranja ponuda predaju Komisiji za javnu nabavku ovlašćenje za učešće u postupku otvaranja ponuda, koje mora biti zavedeno kod ponuđača i potpisano od strane odgovornog lica ponuđača.
Rok za donošenje odluke Naručilac će doneti odluku o dodeli ugovora u roku od 25 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
Lice za kontakt Osoba za kontakt Mara Karaklajić, dipl. pravnik
Ostale informacije Dodatne informacije se mogu dobiti svakog radnog dana putem telefona/faksa na broj 032 515-0337 u vremenu od 7:30–15:30 časova, ili na mail adresu: mara.karaklajic@ivanjica.gov.rs
Naručilac
Opština Ivanjica