Aktuelnosti Vesti Obaveštenje

Oglas za davanje u zakup neizgrađenog građevinskog zemljišta

Na osnovu Odluke o raspisivanju oglasa o davanju u zakup neizgrađenog građevinskog zemljišta na određeno vreme sprovođenjem postupka prikupljanja pismenih ponuda broj 002692962 2024 05158 004 004 351 045, Komisija za sprovođenje postupka davanja u zakup putem prikupljanja pismenih ponuda raspisuje

O G L A S ZA DAVANJE U ZAKUP NEIZGRAĐENOG GRAĐEVINSKOG ZEMLJIŠTA

Opština Ivanjica izdaje u zakup putem sprovođenja postupka prikupljanja pismenih ponuda neizgrađeno građevinsko zemljište a postupak raspisivanja oglasa o davanju u zakup i prikupljanja pismenih ponuda sprovešće Komisija za sprovođenje postupka davanja u zakup putem prikupljanja pismenih ponuda (u daljem tekstu Komisija) i to na sledećoj lokaciji:

Delu katastarske parcele broj 3118/2 KO Šume, koja je kod Službe za katastar nepokretnosti u Ivanjici upisana u list nepokretnosti 158 KO Ivanjica i predstavlja zemljište u građevinskom području, površine 1956m2, u javnoj svojini Opštine Ivanjica, u udelu 1/1.

Površina koja se izdaje sprovođenjem postupka prikupljanja pismenih ponuda je   40m2 i ista na osnovu skice napravljene na terenu zauzima južni deo kat. parcele i to tako što se sa severa graniči do kat. parcele br. 3118/2 KO Šume, dužina fronta je 8m, sa istoka do kat. parc. br. 3118/2 KO Šume, dužina fronta je 5m, sa juga do kat. parc. br. 3118/2 KO Šume, dužina fronta je 8m, sa zapada do kat. parc. br. 3118/2 KO Šume, dužina fronta je 5m.Udaljenost površine koja se izdaje u zakup, od postojećeg objekta na terenu Ugostiteljske radnje BIBI je 12m.

Predmetna lokacija se izdaje u zakup na određeno vreme, na period od 5. godina, najpovoljnijem ponuđaču radi postavljanja privremenog montažnog objekta za prodaju brze hrane.

Javno otvaranje prispelih ponuda će se održati 28.05.2025. sa početkom u 11.00 časova u kancelariji broj 4 Opštinske uprave opštine Ivanjica.

Prijave se podnose u zatvorenoj koverti Komisiji putem pošte na adresu Venijamina Marinkovića broj 1, 32250 Ivanjica ili predajom na šalteru pisarnice Opštinske uprave opštine Ivanjica  najkasnije do 26.5.2025 godine do 15.30 časova sa dokazom  o uplati  1.430,00 dinara opštinske administrativne takse na tekući račun broj 840-742251843-73 poziv na broj 97 5904205157. Na poleđini koverte navodi se naziv podnosioca prijave sa adresom i kontakt telefonom.

Prijava obavezno sadrži: dokaz o uplati depozita, broj računa na koji će se izvršiti povraćaj depozita, kao i za fizička lica: – ime i prezime, adresu, broj lične karte, jedinstveni matični broj građana; za preduzetnike: – ime i prezime preduzetnika, adresu, broj lične karte, jedinstveni matični broj građana, naziv radnje, matični broj;  za pravna lica: – naziv i sedište, kopiju rešenja o upisu pravnog lica u registar Agencije za privredne registre i poreski identifikacioni broj, kao i punomoćje za lice koje zastupa podnosioca prijave.

Prijava podneta u otvorenoj koverti ili podneta bez navođenja naziva podnosioca,  smatraće se neurednom odnosno nepotpunom i kao takva će biti odbačena.

Podnosioci neblagovremene ili nepotpune prijave ne mogu učestvovati u postupku a nepotpune ili neblagovremene prijave se odbacuju.   

Početni iznos procenjene tržišne vrednosti zakupnine za napred opisanu lokaciu iznosi 410,00 dinara po m2, što za površinu od 40m2 iznosi ukupno 16.400,00 dinara.

Depozit za učešće u  javnom nadmetanju iznosi 50% od početne cene po m2 i isti se uplaćuje na  depozitni račun opštine Ivanjica, broj: 840-0000001239804-84 poziv na broj 002692962 2024 po modelu 97, koji iznos će se uračunati u prvu ratu zakupa licu koje ostvari pravo zakupa, dok će se isti vratiti ostalim učesnicima po okončanju postupka prikupljanja pismenih ponuda.

Učesnici postupka prikupljanja pismenih ponuda koji nisu izabrani za najpovoljnijeg ponuđača, imaju pravo na povraćaj depozita u roku od 20 dana od dana donošenja Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača.

Izbor najpovoljnijeg ponuđača vrši se primenom kriterijuma najviše ponuđene zakupnine.

Postupak prikupljanja pismenih ponuda smatra se uspelim i u slučaju da pristigne jedna blagovremena i potpuna ponuda kojom se podnosilac prijave  registruje i proglašava zakupcem, ako prihvati početnu visinu zakupnine po kojoj se nepokretnost može dati u zakup.

            Ukoliko u postupku  dva ili više ponuđača ponude isti iznos zakupnine, komisija će pozvati ponuđače koji su ponudili isti iznos zakupnine,  da u roku od 3 dana od dana prijema poziva, dostave novu pismenu zatvorenu ponudu, sa uvećanim iznosom zakupnine u odnosu na prethodno datu ponudu, a koje ponude će komisija otvoriti i utvrditi najpovoljnijeg ponuđača. Ukoliko ponuđači, koji su ponudili isti iznos zakupnine, u roku od tri dana ne dostave novu ponudu, odnosno ako su ponuđači dostavili novu ponudu sa istovetnom zakupninom, komisija će putem žreba izvršiti izbor najpovoljnijeg ponuđača.

Učesnik  koji ostvari pravo na zakup na neizgrađenom građevinskom zemljištu, dužan je da pre zaključenja ugovora o zakupu priloži projekat rušenja odnosno uklanjanja postavljenog ili izgrađenog privremenog montažnog objekta i da deponuje sredstva odnosno menicu u visini predračuna troškova rušenja privremenog objekta, koja će se sredstva upotrebiti za uklanjanje privremenog objekta ako vlasnik isti ne ukloni u roku utvrđenom u ugovoru o zakupu. Deponovana sredstva će se vratiti vlasniku privremenog objekta po isteku ugovora o zakupu pod uslovom da sam ukloni privremeni objekat.

Ukoliko učesnik  koji ostvari pravo na zakup ne zaključi ugovor, odnosno ne uplati ugovorenu cenu u predviđenom roku, gubi pravo na povraćaj depozita.  Ugovor o zakupu se zaključuje u roku od 15 dana od dana donošenja konačne odluke o davanju u zakup.

            O rezultatu postupka prikupljanja pismenih ponuda učesnici će biti pismeno obavešteni nakon donošenja rešenja o davanju u zakup.

            Zakupnina se fakturiše do petog u mesecu za tekući mesec. U zakupninu nije uračunat porez na dodatu vrednost, kao ni drugi troškovi koje plaća zakupac (naknada za korišćenje građevinskog zemljišta, struja, voda, grejanje, iznošenje smeća i druge naknade ).

            Otkaz ugovora o zakupu može dati svaka ugovorna strana bez navođenja razloga,  kao i ukoliko se ukaže potreba da se predmetno zemljište izdato u zakup privede nameni pre isteka ugovorenog roka. Ugovor o zakupu prestaje sa otkaznim rokom od 30 dana, osim u nevreme,  a zakupodavac može otkazati ugovor o zakupu i sa kraćim rokom u slučaju da zakupac ne plaća zakupninu u roku navedenom u ovom oglasu i ugovoru o zakupu, ako zakupac koristi postavljene ili izgrađene privremene objekte suprotno

 nameni u koju svrhu mu je zemljište izdato u zakup kao i ako predmetnu nepokretnost izda u podzakup.

Bliže informacije u vezi oglasa mogu se dobiti u Opštinskoj upravi opštine Ivanjica, kancelariji broj 4.

    U Ivanjici,

16.5.2025.godine

                                                                           PREDSEDNIK KOMISIJE

                                                                      Bojana Glavinić

О Аутору

WEB MASTER

Оставите коментар