Republika Srbija
OPŠTINA IVANJICA
OPŠTINSKA UPRAVA
Broj: 001707571 2024 05158 004 007 405 023
20.5.2024. godine
IVANJICA
POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA
Na osnovu člana 27. stav 1. tačka 1. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik Republike Srbije” broj 91/2019 i 92/2023) i odredbama Pravilnika o bližem uređenju sprovođenja postupka nabavki na koje se Zakon o javnim nabavkama ne primenjuje („Sl. list opštine Ivanjica“, broj 13/2023 i 1/2024), Naručilac Opštinska uprava opštine Ivanjica, Ulica Venijamina Marinkovića broj 1, je pokrenula postupak nabavke na koju se ne primenjuju odredbe Zakona o javnim nabavkama, čiji je predmet nabavka kancelarijskog materijala za potrebe održavanja izbora za odbornike Skupštine opštine Ivanjica, raspisanih za 2. jun 2024. godine, po Specifikaciji koju Vam dostavljamo u prilogu ovog poziva, koju je potrebno popuniti i potpisati od strane ovlašćenog lica ponuđača.
Ukoliko ste zainteresovani za nabavku kancelarijskog materijala za potrebe održavanja izbora za odbornike Skupštine opštine Ivanjica, raspisanih za 2. jun 2024. godine, pozivamo Vas da nam dostavite ponudu na obrascu ponude koji Vam dostavljamo u prilogu ovog poziv koji je potrebno popuniti i potpisati od strane ovlašćenog lica ponuđača.
Ponude se dostavljaju putem mejl adrese nabavke@ivaniica.qov.rs, najkasnije do četvrtka 23.5.2024. godine do 13:00 časova.
NARUČILAC
OPŠTINASKA UPRAVA
OPŠTINE IVANJICA
NAČELNIK
Bojana Glavinić
OBRAZAC PONUDE
Na osnovu poziva za podnošenje ponuda u postupku nabavke na koju se ne primenjuju odredbe Zakona o javnim nabavkama čiji je predmet kancelarijskog materijala za potrebe održavanja izbora za odbornike Skupštine opštine Ivanjica, raspisanih za 2. jun 2024. godine, dajemo ponudu kako sledi:
OSNOVNI PODACI O PONUĐAČU
Naziv ponuđača | ||||||||||
Adresa i sedište ponuđača | ||||||||||
Matični broj ponuđača | ||||||||||
Lice odgovorno za zastupanje | ||||||||||
Osoba za kontakt | ||||||||||
Telefon/telefaks | ||||||||||
Elektronska pošta | ||||||||||
PIB | ||||||||||
Tekući račun | ||||||||||
Ukupna cena | ( ) | dinara bez PDV-a | ||||||||
brojčano ______________ | slovima _(______________________) | dinara sa PDV-om | ||||||||
Rok važenja ponude | dana | (ne može biti kraći od 30 dana od dana dostavljanja ponude) | ||||||||
Ponuda se podnosi(zaokružiti vrstu ponude) | 1) samostalno | |||||||||
2) kao zajednička | ||||||||||
3) ponuda sa podizvođačem | ||||||||||
Način plaćanja | Avansno plaćanje nije dozvoljeno. | |||||||||
Naručilac će izvršiti isplatu ponuđaču za izvršenu uslugu u roku od _________ dana od dana ispostavljanja i overe računa (rok za plaćanje je do 45 dana) | ||||||||||
Rok za izvršenje | godina | (najduže 7 dana zaključivanja ugovora) |
Mesto: ______________ Potpis ovlašćenog lica
Datum: ______________ _______________________