1. Na vidnom mestu obavezno moraju biti istaknuta pravila ponašanja za zaposlene i
korisnike usluga kluba, kao i Pravilnik o ponašanju zaposlenih i korisnika fitnes
klubova i bezbednoj upotrebi opreme i rekvizita Saveza za rekreaciju i fitnes,
2. Na ulazu u klub mora biti instalirana dezo barijera,
3. Prilikom otvaranja i zatvaranja kluba, odnosno na početku i kraju radnog dana dobro
provetriti sve prostorije i dezinfikovati sve radne površine, opremu, sprave i druge
rekvizita za vežbanje, kao i pod kluba. U toku radnog dana provetravati sve prostorije što
češće,
4. Prilikom svakog ulaska zaposlenih, odnosno ulaska korisnika mora se vršiti
dezinfekcija ruku sa preparatom na bazi 70% alkohola,
5. Svi zaposleni moraju nostiti ličnu zaštitnu opremu, odnosno zaštitnu masku i
zaštitne rukavice tokom celokupnog radnog vremena,
6. Korisnici usluga moraju koristiti sopstvene peškire i druga sredstva lične higijene,
7. Korisnici usluga moraju unapred zakazati termin za korišćenje usluga kluba
telefonom, mobilnim telefonom ili elektronskom poštom,
8. Korišćenje zajedničkih, pomoćnih prostorija, kao što su kafe kuhinje, svlačionice,
tuš kabine i sl. moguće je samo ukoliko postoji mogućnost da se nakon svakog korišćenja
izvrši dezinfekcija te prostorije,
9. Raspored opreme, sprava i drugih rekvizita za vežbanje, odnosno organizacija vežbanja
mora biti takva da u svakom momentu između vežbača bude fizička udaljenost od najmanje
2 metra, odnosno 10 metara kvadratnih po vežbaču,
10. Oprema, sprave i rekviziti za vežbanje se moraju dezinfikovati nakon svake upotrebe,
11. U slučaju sumnje da neko od zaposlenih ima simptome zarazne bolesti COVID-19,
(povišena temperatura i jedan od znakova i simptoma – kašalj, kratkoća daha i otežano
disanje) odgovorno lice kluba dužno je da, bez odlaganja udalji zaposlenog iz prostorija
kluba, sa preporukom da se odmah javi nadležnom domu zdravlja – COVID ambulanti,
12. U slučaju da neko od korisnika usluga ima simptome zarazne bolesti COVID-19,
(povišena temperatura i jedan od znakova i simptoma – kašalj, kratkoća daha i otežano
disanje), zaposleni i/ili odgovorno lice kluba dužni su da upozore korisnika i da ga
zamole da napusti prostorije kluba, sa preporukom da se odmah javi nadležnom domu
zdravlja – COVID ambulanti,
Krizni štab za suzbijanje zarazne bolesti COVID – 19
24. april 2020. godine