Актуелности Вести

Оглас за отуђење покретних ствари из јавне својине општине Ивањица

На основу Одлуке о расписивању огласа о отуђењу покретних ствари из јавне својине Општине Ивањица спровођењем поступка прикупљања писмених понуда број: 404-121/2023-01од 4.8.2023. године, Комисија за спровођење поступка отуђења покретних ствари (челичне ограде са пешачког моста и челичне конструкције са пешачког моста) из јавне својине Општине Ивањица, расписује

О Г Л А С

ЗА ОТУЂЕЊЕ ПОКРЕТНИХ СТВАРИ

 ИЗ ЈАВНЕ СВОЈИНЕ ОПШТИНЕ ИВАЊИЦА

СПРОВОЂЕЊЕМ ПОСТУПКА ПРИКУПЉАЊА ПИСАНИХ ПОНУДА

         Општина Ивањица, као инвеститор у поступку реконструкције пешачког моста у Ивањици и као носилац права јавне својине врши отуђење покретних ствари (челичне конструкције пешачког моста и челичне ограде пешачког моста) у поступку прикупљања писмених понуда.

Предмет отуђења су следеће покретне ствари:

  1.  Демонтирана челична ограда са пешачког моста, према предмеру из ПЗИ, дужине 89,60 метара и приближне тежине од око 3022 килограма, као секундарна сировина;
  • Демонтирана челична конструкција са пешачког моста, према предмеру из ПЗИ сечење се врши на 3 дела у дужини од 2 x 11.80 метара и 1 x 12.00 метара, што укупно износи 35,60 метара и приближне тежине од око 12157 килограма, као секундарна сировина;  

Покретне ствари се отуђују и прибавилац их преузима у виђеном стању, што искључује све накнадне рекламације и приговоре прибавиоца упућене отуђиоцу по питању квалитета и евентуалних недостатака, односно исправности и техничких карактеристика покретних ствари.

Разгледање покретне ствари и то челичне ограде пешачког моста која је предмет отуђења може се извршити на Грабовици, у Претоварној станици за комунални отпад,  сваког радног дана у периоду од 7,00 до 14,00 часова, почев од 8.8.2023. године, уз претходну најаву на бр. телефона: 065/8911577 , контакт особа: Александар Радоњић и бр. телефона број 065/8911566, контакт особа: Светлана Јовићевић.

Разгледање покретне ствари и то челичне конструкције пешачког моста која је предмет отуђења може се извршити на лицу места односно на месту извођења радова, у ул. Цветка Зечевића, сваког радног дана у периоду од 7,00 до 14,00 часова, почев од 8.8.2023. године,  уз претходну најаву на бр. телефона: 065/8911577, контакт особа: Александар Радоњић и бр. телефона број 065/8911566, контакт особа: Светлана Јовићевић.

Право учешћа у поступку прикупљања писмених понуда имају сва правна лица и предузетници који имају дозволу за обављање наведених делатности у складу са Правилником о условима и начину сакупљања, транспорта, складиштења и третмана отпада који се користи као секундарна сировина или за добијање енергије („Сл. гласник РС“, број 98/2010), односно који:  

-сакупљање, транспорт, складиштење и третман отпада који се користи као секундарна сировина или за добијање енергије врше на начин којим се обезбеђује заштита животне средине и здравље људи,

-сакупљање отпада који се користи као секундарна сировина или за добијање енергије врше на прописан начин, са опремом за сакупљање, утовар и истовар наведеног отпада, у складу са Законом,

-транспорт отпада који се користи као секундарна сировина или за добијање енергије врше у складу са посебним прописима којима се уређује транспорт и дозволом издатом од стране надлежног органа, у складу са Законом којим се уређује управљање отпадом,

     Складиште отпада који се користи као секундарна сировина или за добијање енергије треба посебно да има:

   1) стабилну и непропусну подлогу са одговарајућом заштитом од атмосферских утицаја;

   2) систем за спречавање настајања удеса;

   3) систем за потпуни контролисани прихват атмосферске воде са свих манипулативних површина;

   4) систем за заштиту од пожара, у складу са посебним прописима.

           Депозит за учешће у  поступку прикупљања писаних понуда износи 10 % од почетне цене покретних ствари и исти се уплаћује на депозитни рачун број: 840-1239804-84, позив на број 69-042 по моделу 97, који износ ће се урачунати у купопродајну цену лицу које као најповољнији понуђач закључи уговор, док ће се исти вратити осталим учесницима по окончању поступка отварања писмених понуда.

Понуда се подноси на обрасцу који је саставни део овог Огласа.

Коверта са понудом мора имати ознаку: „ПОНУДА ЗА ЈАВНИ ОГЛАС ЗА ОТУЂЕЊЕ ПОКРЕТНИХ СТВАРИ – НЕ ОТВАРАТИ“. Подноси се Комисији за спровођење поступка отуђења покретних ствари (у даљем тексту: Комисија) путем поште, на адресу Венијамина Маринковића број 1 или предајом на шалтер писарнице Општинске управе општине Ивањица, најкасније до 23.8.2023. године до 15,00 часова.

Јавно отварање писмених понуда ће обавити Комисија и исто ће се одржати 24.8.2023. године, са почетком у 13,00 часова у Општинској управи општине Ивањица, канцеларија број 4.

Понуда се подноси у затвореној коверти, са јасном назнаком на коју се покретну ствар односи, а на полеђини коверте наводи се назив подносиоца понуде са адресом и контакт телефоном. Понуда поднета у отвореној коверти или без јасне назнаке на коју се покретну ствар односи сматраће се неуредном односно непотпуном и као таква ће бити одбачена.

Понуда обавезно садржи: доказ о уплати депозита, број рачуна на који ће се извршити повраћај депозита, понуђену цену за предметно возило у динарима, као и за предузетнике: – име и презиме предузетника, адресу, број личне карте, јединствени матични број грађана, назив радње, матични број; за правна лица: – назив и седиште, копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве. Подносиоци неблаговремене или непотпуне понуде не могу учествовати у поступку, а непотпуне или неблаговремене пријаве се одбацују.

 У случају да подносиоца понуде заступа пуномоћник, пуномоћје за заступање мора бити оверено од стране јавног бележника.

Поступак прикупљања писмених понуда сматра се успелим и у случају да пристигне једна благовремена и потпуна понуда за учешће којом се подносилац понуде региструје и проглашава прибавиоцем (купцем), односно понуђачем, ако прихвати почетну цену по којој се покретна ствар отуђује, с тим да уколико не прихвати почетну цену, губи право на враћање депозита.

Критеријум за избор најповољнијег понуђача је највиша понуђена цена.

Учесник који понуди највиши износ потписује изјаву о висини понуђене цене. Уколико не закључи уговор, односно не уплати уговорену цену у предвиђеном року, губи право на повраћај депозита.

У случају да два или више понуђача у затвореним ковертама доставе понуду са истим износом цене, а који је уједно и највиша понуђена цена, Комисија ће прогласити као повољнијег понуђача који је раније доставио понуду, по датуму и времену пријемног штамбиља са пријемне писарнице Општинске управе општине Ивањица.

Решење о избору најповољнијег понуђача по спроведеном поступку, доноси Председник општине, на предлог Комисије.

Најповољнијем понуђачу се уплаћени депозит задржава до закључења уговора и исти се урачунава у купопродајну цену.

Уговор о отуђењу покретних ствари из јавне својине закључује Председник општине, а након прибављеног мишљења Правобранилаштва опптине Ивањица.

Учесници поступка прикупљања писмених понуда који нису изабрани за најповољнијег понуђача, имају право на повраћај депозита у року од 15 дана од дана отварања писмених понуда.

Ближе информације у вези огласа могу се добити у Општинској управи општине Ивањица, канцеларији број 4.

У Ивањици,

7.8.2023. године

ПРЕДСЕДНИК КОМИСИЈЕ

Јована Богдановић

ПРАВНА ЛИЦА

На основу Огласа за отуђење покретних ствари у јавној својини општине Ивањица, ближе описаних у истом, путем прикупљања писаних понуда, дајем следећу

                                                                     ПОНУДУ

За прибављање (куповину) покретне ствари______________(описати покретну ствар) под редним бројем, у износу од ________________ динара.

 ПОНУЂАЧ:____________________________________

(назив и седиште)                   

 _______________________________________

 (име и презиме лица овлашћеног за заступање)

______________________________________

(контакт телефон)

У Ивањици, дана ______________  године.

ПОНУЂАЧ

 _____________________

(потпис овлашћеног лица)

ПРЕДУЗЕТНИЦИ

          На основу Огласа за отуђење покретних ствари у јавној својини општине Ивањица, ближе описаних у истом, путем прикупљања писаних понуда, дајем следећу

ПОНУДУ

          За прибављање (куповину) покретне ствари______________(описати покретну ствар) под редним бројем, у износу од ________________ динара.

ПОНУЂАЧ:____________________________________

                                       (име и презиме предузетника)

ЈМБГ: ________________________________

Адреса_________________________________

Назив радње_________________________________

МБ______________________

 _________________________

 (контакт телефон)

У Ивањици, дана ______________  године.                                               

ПОНУЂАЧ

 _____________________

(потпис овл. лица – предузетника)

О Аутору

WEB MASTER