Актуелности

Позив за достављање понуда помоћ у кући за одрасла инвалидна лица и старија лица на територији општине Ивањица

Р е п у б л и к а С р б и ј а
ОПШТИНА ИВАЊИЦА
ОПШТИНСКА УПРАВА
01 Број: 404-11/2022
18.01.2022. године
И в а њ и ц а

У складу са чланом 27. став 1. тачка 3) Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“ број 91/2019) наручилац

ОПШТИНА ИВАЊИЦА
Назив, адреса и интернет страница наручиоца
Назив наручиоца: Општина Ивањица
Адреса: Ул. Венијамина Маринковића број 1, 32250 Ивањица
ПИБ: 101886934
Матични број: 07221142
Шифра делатности:8411
Интернет страница наручиоца: www.ivanjica.rs
Врста наручиоца: Општинска управа – орган јединице локалне самоуправе
Главна CPV ознака: 79624000 – Услуге обезбеђења особља за негу

Упућује
ПО¬ЗИВ
за достављање понуде

Обзиром да је испитујући тржиште предметних услуга Општинска управа општине Ивањица као наручилац дошла до сазнања да као понуђач можете доставити понуду у вези са вршењем услуге социјалне заштите – помоћ у кући за одрасла инвалидна лица и старија лица на територији општине Ивањица, молимо Вас да у што краћем року од пријема овог позива, а најкасније до 26.01.2022.године до 12,00 часова проследите Вашу понуду.

Понуђач понуду може поднети:

-или скениране обрасце понуде електронским путем na e-mail: nabavke@ivanjica.gov.rs

-или на факс Наручиоца број: 032/661-821, на приложеном обрасцу понуде

-или непосредно или путем поште у затвореној коверти, на начин да се приликом отварања понуда може са сигурношћу утврдити да се први пут отвара, на адресу: ОПШТИНА ИВАЊИЦА, Венијамина Маринковића број 1, 32250 Ивањица, са назнаком са предње стране коверте: Понуда за набавку услуге социјалне заштите – помоћ у кући за одрасла инвалидна лица и старија лица на територији општине Ивањица – НЕ ОТВАРАТИ.

Без обзира на начин подношења понуде, понуђач мора обезбедити да понуда стигне код наручиоца, у што краћем року, а најкасније до 26.01.2022.године до 12,00 часова да би се сматрала благовременом. Неблаговремене понуде неће бити разматране.

Место, време и начин отварања и прегледа понуда:
Поступак отварања и прегледа понуда одржаће се 27.01.2022. године у 13:00 часова, у пословним просторијама Општинске управе општине Ивањица, ул. Венијамина Маринковића бр. 1, у канцеларији број 31.

Заинтересована лица могу, у писаном облику, од наручиоца тражити додатна појашњења или информације у вези са припремањем понуде. Електронска адреса за контакт је nabavke@ivanjica.gov.rs уз назнаку Захтев за додатним инфорамцијама за набавку: услуге социјалне заштите – помоћ у кући за одрасла инвалидна лица и старија лица на територији општине Ивањица

Критеријум, елементи критеријума за доделу уговора:

Наручилац је дефинисао критеријуме за доделу уговора на основу: најниже понуђена цена. Уколико две или више понуда имају исту најнижу понуђену цену, као најповољнија биће изабрана понуда оног понуђача који је понудио дужи рок важења понуде.

Понуђач је дужан да у својој понуди приложи следећа документа:

  • Спецификацију услуге (потписана);
  • Образац понуде (попуњен и потписан)
  • Изјаву о испуњености критеријума за квалитативни избор понуђача (потписана)
  • Понуђач мора да поседује важећу Лиценцу или Решење о добијеној лиценци за пружање услуге помоћ у кући, а које издаје Mинистарство за рад, запошљавање, борачка и социјална питања, а у складу са чланом 178. Закона о социјалној заштити (“Службени гласник РС“ бр. 24/11), коју доставља уз понуду у виду неоверене копије, односно као јавно доступо на интернет страницама надлежних органа – навести интернет адресу на којој се може проверити тражени доказ.

Напомена: Употреба печата није обавезна. Ако понуђач (привредни субјект) намерава да део уговора повери подизвођачу или да користи капацитете других субјеката, дужан је да за подизвођача, односно субјекта чије капацитете користи достави засебну изјаву о испуњености услова за квалитативни избор понуђача.

СПЕЦИФИКАЦИЈА УСЛУГЕ
социјалне заштите – помоћ у кући за одрасла инвалидна лица и старија лица на територији општине Ивањица

Предмет набавке је набавка услуге социјалне заштите – услуга помоћ у кући за одрасла инвалидна лица и старија лица са подручја општине Ивањица, што начелно има за циљ да унапреди услуге социјалне заштите у локалној заједници и побољша квалитет живота одраслих инвалидних и старијих лица и превенира смештај у институцију.

Помоћ у кући пружа се у случајевима када је породична подршка недовољна или није расположива, а у складу са идентификованим индивидуалним потребама одраслих и старијих лица која услед немоћи или смањених функционалних способности изазваних инвалидитетом/болешћу нису способна да независно живе без свакодневне или редовне подршке.

Пружалац услуге је дужан да услугу која је предмет набавке пружи у складу са Законом о социјалној заштити („Службени гласник РС“, број 24/2011) и у складу са Правилником о ближим условима и стандардима за пружање услуга социјалне заштите („Службени гласник РС“, број 42/2013, 89/2018 и 73/2019).

Услуга ће се пружати у трајању од дванаест месеци од момента закључења уговора, односно до завршетка новог поступка набавке за ову врсту услуга у случају да уговорена вредност није утрошена у року од дванаест месеци, односно ранијим утрошком уговорене вредности за предметну набавку уговор престаје да важи.

Услуга ће се пружати на територији општине Ивањица и обухвата 138 корисника (уз могућност повећања или смањења броја корисника у време важења уговора) – одраслих инвалидних и старијих лица. Пружалац услуге ће услугом обухватити кориснике на основу решења/упута Центра за социјални рад Ивањица.

Пружање предметне услуге обухвата подршку корисницима у задовољавању свакодневних животних потреба како би им се унапредио или одржао квалитет живота. Услуга коју пружају геронтодомаћице укључује непосредну негу / помоћ која се реализује у домаћинству корисника до 2 сата дневно 2 пута недељно за покретне и полупокретне кориснике из градског насеља, за непокретне сат времена дневно 5 пута недељно, а за кориснике из сеоских насеља до 2 сата 3 пута месечно од индивидуалним / породичним планом процењене потребе. Избор садржаја услуге (врсте активности) и број утрошених сати по кориснику директно зависи од потреба корисника / породице, а врши се из садржаја услуге (врсте послова).

Изабрани пружалац услуга ће поред ангажовања потребног броја геронтодомаћица у зависности од броја корисника ангажовати и друге потребне стручне раднике и сараднике за специфичне послове који су обухваћени услугом.
Са свим ангажованим лицима изабрани пружалац услуга ће закључити одговарајући уговор (Уговор о раду или одговарајући уговор о радном ангажовању ван радног односа). У цену сата услуге поред зарада ангажованих лица улазе и сви други трошкови настали приликом реализације целокупне услуге.



Садржај услуге:
  1. обављање кућних послова и одржавања домаћинства (помоћ у набавци и одлагању намирница, припремању хране / мањих оброка, служењу, храњењу, замена сијалица, осигурача и друге ситније поправке)
  2. помоћ у одржавању личне хигијене (приликом умивања, купања, чешљања, пресвлачења, шишања, бријања и др.)
  3. помоћ у одржавању хигијене домаћинства (прање судова, чишћења просторија, прање одеће итд.)
  4. помоћ у кретању и / или коришћењу ресурса у локалној заједници (набавка огрева; плаћање рачуна и обављање / асистирање у обављању других административних послова итд.)
  5. чување / надзор, праћење здравља и добробити остареле особе, укључујући посматрање, извештавање и евидентирање промена у телесном и менталном функционисању
  6. контрола виталних функција (мерење крвног притиска и нивоа шећера у крви)
  7. помоћ у набављању и / или узимању прописаних лекова
  8. помоћ у обављању лакших телесних вежби
  9. обилазак и социјални контакт
  10. обрада једноставних рана
  11. помоћ или подстицање у обављању свакодневних активности
  12. помоћ у одласку код лекара
  13. помоћ за учешће у активностима заједнице Пружалац услуге је обавезан да осигура:
  • доступност информација о услузи
  • одговорну особу за управљање услугом
  • особље према захтеваним минималним стандардима за рад са корисницима
  • друго стручно особље за процену и подршку корисницима
  • систематско праћење рада и напредовања
  • ажурне евиденције о особљу и корисницима, документовање

Пружалац услуге је дужан да:

  • месечно доставља извештаје Општинској управи општине Ивањица о спровођењу услуге помоћ у кући и омогући контролу реализације и увид у сву потребну документацију и ток спровођења услуге помоћ у кући
  • до 15-тог у месецу доставља Општинској управи општине Ивањица – Одељењу за буџет и финансије, извештај о присутности на раду и обрачунатој заради или накнади ангажованог особља, као и захтев за пренос средстава за те намене и списак свих других трошкова које пружалац има у спровођењу активности сваког месеца посебно.
  • врши исплату зараде, накнаде и осталих трошкова у складу са пренетим средствима по извештају о присутности на раду и обрачунатој заради или накнади.

Извештај о пруженим услугама за претходни месец мора да садржи име и презиме геронтодомаћице која је пружила услугу, тачне податке о посетама домаћинствима, тј. корисницима (име и презиме и адреса становања), датум пружања услуге и у ком трајању су пружане услуге и потпис примаоца услуге да је услуга пружена.

    Изабрани понуђач је дужан да за услугу социјалне заштите за коју подноси понуду посебно достави програм услуге моментом закључења уговора.
    Програм пружаоца услуге садржи податке о: корисничкој групи којој је услуга намењена, програмским активностима које се реализују у складу са потребама корисничке групе, кадровима и другим питањима прописаним интерним актима, а у складу са Правилником о ближим условима и стандардима за пружање услуга социјалне заштите („Сл.гласник РС“ бр.42/2013, 89/18 и 73/19).

Напомена: Изабрани понуђач под материјалном и моралном одговорношћу прихвата обавезу да реализује предметну набваку у складу са неведеном спецификацијом.

Дана .. 2022. године

                                                                                                                  П О Н У Ђ А Ч
                                                                                                             ___________________

ОБРАЗАЦ ПОНУДЕ

Понуда бр. ____ од ______ за набавку услуге социјалне заштите – помоћ у кући за одрасла инвалидна лица и старија лица на територији општине Ивањица,број 404-11/2022

Број понуде
Назив понуђача/понуђача носиоца посла

Адреса седишта

Особа за контакт

Одговорна особа (потписник уговора)

Телефон и телефакс
Текући рачун и назив банке

Матични број
ПИБ
Електронска адреса понуђача (e-mail)
Предмет јавне набавке извршићемо (у зависности од наступа заокружити и попунити једну од понуђених опција):
а) самостално; б) са подизвођачима:
1) Назив подизвођача

Адреса седишта
Матични број и ПИБ

Проценат укупне вредности набавке који ће понуђач поверити подизвођачу
Део предмета набавке који ће извршити преко подизвођача
2) Назив подизвођача

Адреса седишта

Матични број и ПИБ
Проценат укупне вредности набавке који ће понуђач поверити подизвођачу
Део предмета набавке који ће извршити преко подизвођача
в) заједнички, у групи са:
1) Назив понуђача из групе понуђача – члана

Адреса седишта

Одговорна особа и контакт телефон

e-mail
Матични број и ПИБ
2) Назив понуђача из групе понуђача – члана

Адреса седишта

Одговорна особа и контакт телефон

e-mail
Матични број и ПИБ
3) Назив понуђача из групе понуђача – члана

Адреса седишта

Одговорна особа и контакт телефон

e-mail
Матични број и ПИБ

УКУПНА ПОНУЂЕНА ЦЕНА – (са урачунатим свим трошковима које понуђач има у реализацији предметне набавке износи):

1
2
3
4
5
6
Р.бр.

Опис услуга
Јединица мере
Јединична цена услуге /по сату/
без ПДВ-а Број
сати услуге за 138 корисника
(оквирно )
Укупна цена услуге
без ПДВ-а

  1. Услуга помоћ у кући
    По сату услуге 21.120

Упутство за попуњавање структуре цене:
Понуђач треба да попуни образац структуре цене на следећи начин:

• у колону 4. „Jединична цена услуге без ПДВ-а“ уписати колико износи јединична цена без ПДВ-а по сату услуге;
• у колону 6. уписати укупну цену услуге без ПДВ-а и то тако што ће помножити јединичну цену без ПДВ-а (наведену у колони 4.) са траженим количинама/број сати услуге (које су наведене у колони 5.);

-РОК И НАЧИН ПЛАЋАЊА: до 45 (календарских) дана од дана испостављања исправног рачуна (фактуре) за пружене услуге помоћ у кући, на основу броја сати услуге за претходни месец и уз доставу одговарајуће пратеће документације.

-РОК ВАЖЕЊА ПОНУДЕ: __ дана од дана отварања понуда (не краћи од 30 дана од дана отварања)

-МЕСТО И НАЧИН ВРШЕЊА УСЛУГЕ: На територији општине Ивањица, за 138 корисника (уз могућност повећања или смањења броја корисника у време важења уговора) – одраслих инвалидних и старијих лица. Пружање предметне услуге обухвата подршку корисницима у задовољавању свакодневних животних потреба како би им се унапредио или одржао квалитет живота. Избор специфичног садржаја услуге (врсте активности) и број утрошених сати по кориснику директно зависи од потреба корисника / породице, а врши се из садржаја услуге (врсте послова).

  • Интернет страница надлежних органа на којој се може проверити да ли понуђач поседује важећу Лиценцу или Решење о добијеној лиценци за пружање услуге помоћ у кући (адреса-доказ):

Дана .. 2022. године

                                                                                                                  П О Н У Ђ А Ч
                                                                                                             ___________________

Опис критеријума за квалитативни избор понуђача (привредног субјекта)
1. Основи за искључење
1.1. Правоснажна пресуда за једно или више кривичних дела
Услов Да понуђач или његов законски заступник није осуђен за једно или више кривичних дела, правоснажном пресудом донесеном пре највише пет година или дуже, ако је правоснажном пресудом утврђен дужи период забране учешћа у поступку јавне набавке који се и даље примењује.
Доказ Изјава о испуњености критеријума за квалитативни избор понуђача, којом потврђује да не постоји овај основ за искључење.
1.2. Порези и доприноси
Услов Да је понуђач измирио све своје доспеле обавезе пореза.
Да је понуђач измирио све своје доспеле обавезе доприноса за обавезно социјално осигурање.
Доказ Изјава о испуњености критеријума за квалитативни избор понуђача, којом потврђује да не постоји овај основ за искључење.
1.3. Обавезе у области заштите животне средине, социјалног и радног права
Услов Да понуђач, према свом сазнању није повредио обавезе у области заштите животне средине.
Да понуђач, према свом сазнању није повредио обавезе у области социјалног права.
Да понуђач, према свом сазнању није повредио обавезе у области радног права.
Доказ Изјава о испуњености критеријума за квалитативни избор понуђача, којом потврђује да не постоји овај основ за искључење.
1.4 Сукоб интереса
Услов Да понуђач није свестан неког сукоба интереса због свог учествовања у поступку јавне набавке.
Доказ Изјава о испуњености критеријума за квалитативни избор понуђача, којом потврђује да не постоји овај основ за искључење.
1.5. Непримерен утицај на поступак
Услов Да понуђач може да потврди да није покушао да изврши непримерен утицај на поступак одлучивања наручиоца, дошао до поверљивих података кој и би могли да му омогуће предност у поступку јавне набавке или је доставио обмањујуће податке који могу да утичу на одлуке које се тичу искључења понуђача, избора понуђача или доделе уговора.
Доказ Изјава о испуњености критеријума за квалитативни избор понуђача, којом потврђује да не постоји овај основ за искључење.

         2. Обављање професионалне делатности 

Услов Понуђач мора да поседује важећу Лиценцу или Решење о добијеној лиценци за пружање услуге помоћ у кући, а које издаје Mинистарство за рад, запошљавање, борачка и социјална питања, а у складу са чланом 178. Закона о социјалној заштити (“Службени гласник РС“ бр. 24/11), коју доставља уз понуду у виду неоверене копије, односно као јавно доступо на интернет страницама надлежних органа – навести интернет адресу на којој се може проверити тражени доказ

Доказ Изјава о испуњености критеријума за квалитативни избор понуђача, којом потврђује да не постоји овај основ за искључење.

ИЗЈАВА
О ИСПУЊАВАЊУ КРИТЕРИЈУМА ЗА КВАЛИТАТИВНИ ИЗБОР ПОНУЂАЧА (ПРИВРЕДНОГ СУБЈЕКТА)
Као одговорно лице Понуђача, под пуном материјалном и кривичном одговорношћу потврђујем да

      Понуђач     

(навести назив понуђача)
матични број: , ПИБ: у поступку набавке на који се Закон не примењује број 404-11/21 услуге социјалне заштите – Услуге помоћи у кући за одрасла инвалидна лица и старија лица на територији општине Ивањица,

      испуњава критеријуме за квалитативни избор понуђача.

      Дана ____.____. 2022. године                                                                                                                                                                                                                                                                                        

                                                                                                                  П О Н У Ђ А Ч
                                                                                                                                        ___________________

О Аутору

Financ