На основу члана 60. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС“, број
124/12,14/15,68/15)
ОПШТИНА ИВАЊИЦА Венијамина Маринковића 1
О б ј а в љ у ј е
ПОЗИВ
за подношење понуда у поступку јавне набавке мале вредности за набавку услуга личног пратиоца детета
ЈНМВ 11/2016
1.Назив, адреса и интернет страница наручиоца
Назив Наручиоца: Општина Ивањица
Адреса: ул Венијамина Маринковића број 1, 32250 Ивањица
ПИБ: 101886934
Матични број: 07221142
Шифра делатности:8411
Интернет страница Наручиоца: www.ivanjica.rs
2. Врста наручиоца: општинска управа
3. Врста поступка јавне набавке: поступак мале вредности
4.Опис предмета набавке, назив и ознака из општег речника набавки:Набавкa услуга личног пратиоца детета.
Назив и ознака из општег речника набавки: 85312120-Дневне услуге у заједници за особе са инвалидитетом и младе особе.
5.Критеријум, елементи критеријума за доделу уговора:најнижа понуђена цена: Уколико две или више понуда имају исту најнижу понуђену цену, као најповољнија биће изабрана понуда понуђача који је понудио дужи рок важења понуде.
6.Начин преузимања конкурсне документације и интернет адреса на којој је конкурсна документација доступна:Конкурсна документација се може преузети бесплатно са Портала јавних набавки www.portal.ujn.gov.rs или интернет странице наручиоца www.ivanjica.rs Конкурсна документација се може доставити и путем електронске поште понуђачима који упуте захтев наручиоцу за достављање конкурсне документације на овај начин.
7.Начин подношења понуде и рок: Понуђач понуду подноси непосредно или путем поште у затвореној коверти или кутији на адресу:ОПШТИНА ИВАЊИЦА, Венијамина Маринковића број 1, 32250 Ивањица са назнаком: ,,Понуда за јавну набавку услуга личног пратиоца детета, ЈНМВ 11/2016 – НЕ ОТВАРАТИ”, затворену на начин да се приликом отварања понуда може са сигурношћу утврдити да се први пут отвара.Без обзира на начин подношења понуде, понуђач мора обезбедити да понуда стигн е на писарницу Наручиоца до 15.08.2016. г одине до 10:30 часова да би се сматрала благовременом.
Н а полеђини коверте или на кутији навести назив , адресу и број телефона понуђача .
У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти је потребно назначити да се ради о групи понуђача и навести називе и адресу свих учесника у заједничкој понуди. Наручилац ће, по пријему одређене понуде, на коверти, односно кутији у којој се понуда налази, обележити време пријема и евидентирати број и датум понуде према редоследу приспећа. Уколико је понуда достављена непосредно наручилац ће понуђачу предати потврду пријема понуде. У потврди о пријему наручилац ће навести датум и сат пријема понуде.
8.Место, време и начин отварања понуда: Отварање понуда обавиће се 15.08.2016.године у 11:00 часова у просторијама ОПШТИНЕ ИВАЊИЦА, Венијамина Маринковића број 1, канцеларија број 35 .
Благовремено приспеле понуде комисија ће отварати по редоследу приспећа.Отварању понуда је јавно и може присуствовати свако заинтересовано лице.
9.Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда: У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача, под условом да Комисији за јавну набавку предају уредна пуномоћја којима доказују овлашћење за учешће у поступку јавног отварања понуда.
10.Рок за доношење одлуке: Одлука о додели уговора биће донета у року од 10 дана од дана отварања понуда.
11.Лицa за контакт:Додатна обавештења и информације заинтересовани могу добити на адреси наручиоца или преко контакт телефона на број:032/601-415, лице за контакт Биљана Видић. Број факса: 032/661-821