Јавне набавке

Јавна набавка додатних (непредвиђених) радова на реконструкцији плочастих пропуста.

КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА

У ПРЕГОВАРАЧКОМ ПОСТУПКУ БЕЗ ОБЈАВЉИВАЊА ПОЗИВА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

БРОЈ 12/2020

Набавка додатних (непредвиђених) радова на реконструкцији плочастих пропуста

Јун 2020.године

1. OПШТИ ПОДАЦИ О ЈАВНОЈ НАБАВЦИ

1.1 ПОДАЦИ О НАРУЧИОЦУ

 Наручилац је Општина Ивањица – улица Венијамина Маринковића 1, 32250 Ивањица

Интернет адреса наручиоца:  www.ivanjica.gov.rs

1.2 ВРСТА ПОСТУПКА ЈАВНЕ НАБАВКЕ

 Предметна јавна набавка се спроводи у преговарачком поступку без објављивања позива за подношење понуда, у складу са Законом о јавним набавкама („Службени гласник Републике Србије”, бр. 124/12, 14/15 и 68/15), у даљем тексту Закон и подзаконским актима којима се уређују јавне набавке.

Поступак се спроводи на основу члана 36. став 1. тачка 5) Закона.

1.3 ПРЕДМЕТ ЈАВНЕ НАБАВКЕ

Предмет jавне набавке број 12/2020 је набавка радова.

1.4 ЦИЉ ПОСТУПКА

Поступак јавне набавке се спроводи ради закључења уговора о јавној набавци.

1.5 КОНТАКТ

 Информације у вези са јавном набавком број: 12/2020, могу се добити сваког

радног дана у периоду од 7.30-15.30 часова на имејл mara.karaklajic@ivanjica.gov.rs

Контакт особа је Мара Караклајић.

2. ПОДАЦИ О ПРЕДМЕТУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ

2.1 ОПИС ПРЕДМЕТА НАБАВКЕ, НАЗИВ И ОЗНАКА ИЗ ОПШТЕГ РЕЧНИКА НАБАВКЕ

 Предмет јавне набавке број 12/2020 је набавка додатних (непредвиђених) радова на реконструкцији плочастих пропсута.

Назив и ознака из општег речника набавке: 45454000 – 4 – радови на реконструкцији;

3. ВРСТЕ, ТЕХНИЧКЕ КАРАКТЕРИСТИКЕ, КВАЛИТЕТ, КОЛИЧИНА И ОПИС РАДОВА, НАЧИН СПРОВОЂЕЊА КОНТРОЛЕ И ОБЕЗБЕЂЕЊА ГАРАНЦИЈЕ КВАЛИТЕТА, РОК ИЗВРШЕЊА, МЕСТО ИЗВРШЕЊА

Од понуђача се очекује да је упознат са Законом о јавним набавкама (“Сл. гласник РС“, бр. 124/2012, 14/2015 и 68/2015), Законом о планирању и изградњи („Сл.гласник РС“, број 72/2009, 81/2009-испр., 64/2010, 24/2011, 121/2012, 42/2013, 50/2013, 98/2013, 132/2014, 145/2014, 83/2018, 31/2019, 37/2019-др.закон и 9/2020), Законом о путевима (“Сл. гласник РС“, бр. 41/2018 и 95/2018-др.закон), као и са законима, прописима, стандардима и техничким условима који важе у Републици Србији, за ову врсту послова.

Предмет јавне набавке ће бити ближе одређен у оквиру техничких спецификација, односно Предрачуну радова.

Контролу квалитета извођења радова ће вршити стручни Надзор у складу са Законом о планирању и изградњи, Правилником о садржини и начину вођења стручног надзора и другим прописима који регулишу ову област.

Рок за извођење радова је 15 календарских дана од дана увођења у посао.

Гарантни рок за изведене радове износи минимум две године рачунајући од дана примопредаје радова.

Место вршења радова: Ивањица.

4. ТЕХНИЧКА ДОКУМЕНТАЦИЈА И ПЛАНОВИ

Техничку документацију чини предрачун радова.

ПРЕДРАЧУН РАДОВА

Набавка додатних (непредвиђених) радова на реконструкцији плочастих пропуста

R.br.Opis pozicijej.m.KoličinaCenaIznos
1.Nabavka materijala, radionička izrada i ugradnja anker ploča za ogradu.        kom     
  8,00    
2.Ručno sečenje drveća. Cena obuhvata sečenje stable prečnika 30 – 50 cm iznad korena, rezanje stable I debljih grana na pogodinu dužinu I ostavljanje na stranu.          kom     
  3,00    
3.Rad bagera na škarpiranju kosine zaseka radi proširenja kolovoza, uklanjanju osulina I asistenciji prilikom obaranja stabala. Obračun po efektivnom satu radne mašine.      h        4,00    
4.Postavljanje privremene saobraćajne signalizacije po projektu.    pauš    1,00    
5.Rad kombinovane radne mašine na prenosu betona na daljini od 2,4 km zbog nemogućnosti prilaza automešalice. Obračun po efektivnom satu radne mašine.        h        5,00    
6.Dodatak aditiva za postizanje VDP I otpornosti na mraz.  m3  59,00    
7.Formiranje gradilišta, obezbeđenje prostora za deponovanje materijala I opreme, uređenje prostora nakon završetka radova.      pauš      1,00    
UKUPNA CENA BEZ PDV-a: 
Dana 2020. godine              Potpis ponuđača
        

5.  УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ У ПОСТУПКУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ И УПУТСТВО КАКО СЕ ДОКАЗУЈЕ ИСПУЊЕНОСТ ТИХ УСЛОВА

5.1 ОБАВЕЗНИ УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ У ПОСТУПКУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ

Право на учешће у поступку предметне јавне набавке има понуђач који испуњава обавезне услове за учешће у поступку јавне набавке дефинисане чланом 75. Закона о јавним набавкама и то:

Условда је регистрован код надлежног органа, односно уписан у одговарајући регистар – члан 75. став 1. тачка 1. Закона
    Условда он и његов законски заступник није осуђиван за неко од кривичних дела као члан организоване криминалне групе, да није осуђиван за кривична дела против привреде, кривична дела против животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре – члан 75. став 1. тачка 2. Закона
  Условда је измирио доспеле порезе, доприносе и друге јавне дажбине у складу са прописима Републике Србије или стране државе када има седиште на њеној територији члан 75. став 1. тачка 4. Закона
    УсловДа има важећу дозволу надлежног органа за обављање делатности која је предмет јавне набавке, ако је таква дозвола предвиђена посебним прописима. За извршење предмета конкретне јавне набавке није потребна посебна дозвола надлежног органа – члан 75. став 1. тачка 5. Закона
    УсловПонуђач је дужан да при састављању понуде изричито наведе да је поштовао обавезе које произлазе из важећих прописа о заштити на раду, запошљавању и условима рада, заштити животне средине, као и да нема забрану обављања делатности која је на снази у време подношења понуде (чл. 75. ст. 2. ЗЈН)
Доказ за наведене услове (Образац бр. 4)Изјава којом под пуном материјалном и кривичном одговорношћу потврђује да испуњава обавезне услове из члана 75. Закона о јавним набавкама (члан 77. став 4. Закона)

5.2 ДОДАТНИ УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ У ПОСТУПКУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ

Понуђач који учествује у поступку предметне јавне набавке, мора испунити додатне услове за учешће у поступку јавне набавке,  дефинисане чланом 76. Закона и то: 

        УсловДа располаже неопходним финансијским капацитетом односно да у последња три месеца до дана објављивања обавештења о покретању преговарачког поступка без објављивања позива за подношење понуда на Порталу јавних набавки текући рачун понуђача није био у блокади. Уколико понуду подноси група понуђача, неопходно је да носиоцу посла из  групе понуђача текући рачун није био у блокади у последња три месеца до дана објављивања обавештења о покретању преговарачког поступка без објављивања позива за подношење понуда на Порталу јавних набавки.
    УсловДа располаже довољним кадровским капацитетом: да има минимум 3 запосленa у радни однос на неодређено време који ће бити директни извршиоци радова који су предмет јавне набавке или да има минимум 3 ангажованa лица по основу Уговора о допунском раду или Уговора о обављању привремених и повремених послова или да је ангажован по другом основу у складу са Законом о раду која ће бити директни извршиоци радова који су предмет ове јавне набавке; и да има минимум једног (1) запосленог у радни однос на неодређено време који поседује лиценцу одговорног извођача радова – лиценца број 410 или 412 или 415 или 418, или 800 или 812 да је ангажовао минимум једног (1) одговорног извођача радова по основу Уговора о допунском раду или Уговора о обављању повремених и привремених послова или да је ангажован по другом основу у складу са Законом о раду који поседује лиценцу број 410 или 412 или 415 или 418 или 800 или 812. Уколико понуду подноси група понуђача, одговорни извођач радова мора бити запослен у радни однос на неодређено време код носиоца посла из групе понуђача или ангажован по основу уговора о допунском раду или уговора о обављању повремених и привремених послова код носиоца посла из групе понуђача.
    УсловДа располаже довољним техничким капацитетом односно да поседује у власништву следећу техничку опрему: – багер или комбинирка (1 ком) и камион кипер (1 ком)
Доказ за наведене услове  (Образац бр. 5)Изјава, којом под пуном материјалном и кривичном одговорношћу потврђује да испуњава додатне услове за учешће у поступку јавне набавке из члана 76. Закона (члан 77. став 4. Закона)

5.3 СПИСАК ОБРАЗАЦА КОЈИ СУ САСТАВНИ ДЕО КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ

 НАЗИВ ОБРАСЦАБРОЈ ОБРАСЦА
1.Образац понудеОБРАЗАЦ БР. 1
2.Општи подаци о понуђачуОБРАЗАЦ БР. 2
3.Општи подаци о члану групе понуђачаОБРАЗАЦ БР. 3
4.Изјава понуђача о испуњавању услова из члана 75. Закона о јавним набавкамаОБРАЗАЦ БР. 4
5.Изјава понуђача о испуњавању услова из члана 76. Закона о јавним набавкамаОБРАЗАЦ БР. 5
6.Модел уговораОБРАЗАЦ БР. 6
7.Образац структуре цене  са упутством како да се попуниОБРАЗАЦ БР. 7
8.Трошкови припреме понудеОБРАЗАЦ БР. 8
9.Изјава о независној понудиОБРАЗАЦ БР. 9

5.4 УПУТСТВО КАКО СЕ ДОКАЗУЈЕ ИСПУЊЕНОСТ УСЛОВА

Испуњеност обавезних услова за учешће у поступку предметне јавне набавке, понуђач доказује достављањем Изјаве (Образац број 4), којом под пуном материјалном и кривичном одговорношћу потврђује да испуњава услове за учешће у поступку јавне набавке из члана 75. Закона, дефинисане овом конкурсном документацијом.

Испуњеност додатних услова за учешће у поступку предметне јавне набавке, понуђач доказује достављањем Изјаве (Образац број 5), којом под пуном материјалном и кривичном одговорношћу потврђује да испуњава услове за учешће у поступку јавне набавке из члана 76. Закона, дефинисане овом конкурсном документацијом.

 Уколико понуду подноси група понуђача понуђач је дужан да за сваког члана групе достави Изјаву о испуњености услова из члана 75. став 1. тач. 1) до 4), а доказ из члана 75. став 1. тач. 5) Закона, (уколико је предвиђен као обавезан услов у конкурсној документацији) дужан је да достави понуђач из групе понуђача којем је поверено извршење дела набавке за који је неопходна испуњеност тог услова. Додатне услове група понуђача испуњава заједно.

Саставни део заједничке понуде је споразум којим се понуђачи из групе, међусобно и према наручиоцу, обавезују на извршење јавне набавке, а који садржи:

  1. Податке о члану групе који ће бити носилац посла, односно који ће поднети понуду и који ће заступати групу понуђача пред наручиоцем и
  2. Опис послова сваког од понуђача из групе понуђача у извршењу уговора.

Наручилац не може од групе понуђача да захтева да се повезују у одређени правни облик како би могли да поднесу заједничку понуду.

Понуђачи који поднесу заједничку понуду одговарају неограничено солидарно према наручиоцу.

 Уколико понуђач подноси понуду са подизвођачем, понуђач је дужан да за подизвођача достави доказе да испуњава услове из члана 75. став 1. тач. 1) до 4) Закона, а доказ из члана 75. став 1. тач. 5) Закона, (уколико је предвиђен као обавезан услов у конкурсној документацији) за део набавке који ће понуђач извршити преко подизвођача.  

Наручилац неће одбити понуду као неприхватљиву, уколико не садржи доказ одређен конкурсном документацијом, ако понуђач наведе у понуди интернет страницу на којој су подаци који су тражени у оквиру услова јавно доступни.

Понуђач је дужан да без одлагања писмено обавести наручиоца о било којој промени у вези са испуњеношћу услова из поступка јавне набавке, која наступи до доношења одлуке, односно закључења уговора, односно током важења уговора о јавној набавци и да је документује на прописани начин.  

6.  УПУТСТВО ПОНУЂАЧА КАКО ДА СЕ САЧИНЕ ПОНУДУ

6.1 ПОДАЦИ О ЈЕЗИКУ НА КОЈЕМ ПОНУДА МОРА БИТИ САСТАВЉЕНА

Понуда и докази који се подносе уз понуду морају бити састављени на српском језику. Поступак се води на српском језику.

6.2 НАЧИН НА КОЈИ ПОНУДА МОРА ДА БУДЕ САЧИЊЕНА

Понуда се припрема у складу са позивом за подношење понуда и у складу са конкурсном документацијом.

Понуда се подноси у затвореној коверти или кутији са назнаком – Понуда за ЈАВНУ НАБАВКУ БРОЈ: 12/2020 – Набавка додатних (непредвиђених) радова на реконструкцији плочастих пропуста (НЕ ОТВАРАТИ).

Понуђач је дужан да на полеђини коверте или кутије наведе назив и адресу понуђача, телефон и контакт особу. 

У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти је потребно назначити да се ради о групи понуђача и навести називе и адресу свих учесника у заједничкој понуди.

Понуда се доставља путем поште или непосредно у затвореној коверти или кутији, затворену на начин да се приликом отварања понуда може са сигурношћу утврдити да се први пут отвара.

Понуда се сматра благовременом уколико је примљена од стране наручиоца до 2.07.2020. године до 10 часова.

Наручилац ће, по пријему одређене понуде, на коверти, односно кутији у којој се понуда налази, обележити време пријема и евидентирати број и датум понуде према редоследу приспећа. Уколико је понуда достављена непосредно наручилац ће понуђачу предати потврду пријема понуде. У потврди о пријему наручилац ће навести датум и сат пријема понуде.

Понуда коју наручилац није примио у року одређеном за подношење понуда, односно која је примљена по истеку дана и сата до којег се могу понуде подносити, сматраће се неблаговременом.

6.3 МЕСТО, ДАН И САТ ОТВАРАЊА ПОНУДА, ПОДНОШЕЊЕ ПУНОМОЋЈА, ПОСТУПАК ПРЕГОВАРАЊА

Јавно отварање понуда ће се обавити 2.07.2020. године у 11.00 часова у просторијама наручиоца Општина Ивањица, улица Венијамина Маринковића број 1, канцеларија број 33, уз присуство овлашћеног представника понуђача.

Представник понуђача је дужан да, пре почетка отварања понуда, Комисији за Јавну набавку преда овлашћење за учешће у поступку отварања понуда. 

Поступак преговарања ће се одржати 2.07.2020.године, у 12.30 часова.

Представник понуђача је дужан да пре почетка поступка преговарања преда Комисији за јавну набавку овлашћење за учешће у поступку преговарања, које је заведено код понуђача и потписано од стране одговорног лица понуђача, у коме мора бити наведено:

– да је овлашћен да у име и за рачун понуђача предузима све радње у преговарачком поступку;

– да може понудити и нижу цену од укупне цене наведене у достављеној понуди за јавну набавку број 12/2020;

– да може потписати и потврдити исправку евентуалне рачунске грешке.

Пуномоћје се доставља у писаној форми и мора бити заведено код понуђача и потписано од стране овлашћеног лица понуђача.

6.4 ПОДАЦИ О ОБАВЕЗНОЈ САДРЖИНИ ПОНУДЕ 

Обавезну садржину понуде чине попуњени и потписани обрасци из конкурсне документације.

Обрасце Понуђач мора попунити читко, односно дужан је уписати податке у за њих предвиђена празна поља или заокружити већ дате елементе у обрасцима, тако да обрасци буду у потпуности попуњени, а садржај јасан и недвосмилен. На сваком обрасцу конкурсне документације је наведено ко је дужан да образац потпише и то:

– Уколико понуду подноси понуђач који наступа самостално, сваки образац мора бити потписан од стране овлашћеног лица понуђача; 

– Уколико понуду подноси понуђач који наступа са подизвођачем, обрасци који се односе на подизвођаче могу бити потписани од стране овлашћеног лица понуђача или од стране овлашћеног лица подизвођача.

– Уколико понуду подноси група понуђача, обрасци који се односе на члана групе могу бити потписани од стране овлашћеног лица носиоца посла или овлашћеног лица члана групе понуђача. 

Обрасце који су у конкретном случају непримењиви, понуђач није у обавези да потпише и достави. 

6.5 ПОНУДА СА ВАРИЈАНТАМА

Понуда са варијантама није дозвољена.

6.6 НАЧИН ИЗМЕНЕ, ДОПУНЕ И ОПОЗИВА ПОНУДЕ

Понуђач може да измени, допуни или опозове своју понуду писаним обавештењем пре истека рока за подношење понуда. 

Измену, допуну или опозив понуде треба доставити на адресу Наручиоца – Општина Ивањица, улица Венијамина Маринковића број 1, са назнаком:

„Измена понуде за јавну набавку радова број: 12/2020 – Набавка додатних (непредвиђених) радова на реконструкцији плочастих пропуста – НЕ ОТВАРАТИ”  или

„Допуна понуде за јавну набавку радова број: 12/2020 – Набавка додатних (непредвиђених) радова на реконструкцији плочастих пропуста – НЕ ОТВАРАТИ”  или

„Опозив понуде за јавну набавку радова број: 12/2020 – Набавка додатних (непредвиђених) радова на реконструкцији плочастих пропуста – НЕ ОТВАРАТИ”   или

„Измена и допуна понуде за јавну набавку радова број: 12/2020 – Набавка додатних (непредвиђених) радова на реконструкцији плочастих пропуста – НЕ ОТВАРАТИ”.

На полеђини коверте или на кутији навести назив и адресу понуђача. У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти је потребно назначити да се ради о групи понуђача и навести називе и адресу свих учесника у заједничкој понуди.

 По истеку рока за подношење понуда понуђач не може да повуче нити да мења своју понуду. Уколико се измена понуде односи на понуђену цену, цена мора бити изражена у динарском износу, а не у процентима. Измењену цену доставити на обрасцу понуде уз приложени предмер и предрачун радова који је усклађен са изменом понуде.

6.7 УЧЕСТВОВАЊЕ У ЗАЈЕДНИЧКОЈ ПОНУДИ ИЛИ КАО ПОДИЗВОЂАЧ

Понуђач може да поднесе само једну понуду. 

Понуђач који је самостално поднео понуду не може истовремено да учествује у заједничкој понуди или као подизвођач, нити исто лице може учествовати у више заједничких понуда.

У Обрасцу понуде понуђач наводи на који начин подноси понуду, односно да ли подноси понуду самостално, или као заједничку понуду, или подноси понуду са подизвођачем.

6.8 ПОНУДА СА ПОДИЗВОЂАЧЕМ

Уколико понуђач подноси понуду са подизвођачем дужан је да у Обрасцу понуде наведе да понуду подноси са подизвођачем, проценат укупне вредности набавке који ће поверити подизвођачу, а који не може бити већи од 50%, као и део предмета набавке који ће извршити преко подизвођача. 

Понуђач у Обрасцу понуде наводи назив и седиште подизвођача, уколико ће делимично извршење набавке поверити подизвођачу. 

Уколико уговор о јавној набавци буде закључен између наручиоца и понуђача који подноси понуду са подизвођачем, тај подизвођач ће бити наведен и у уговору о јавној набавци. 

Понуђач је дужан да за подизвођаче достави доказе о испуњености услова у складу са Упутством како се доказује испуњеност услова.

Понуђач у потпуности одговара наручиоцу за извршење обавеза из поступка јавне набавке, односно извршење уговорних обавеза, без обзира на број подизвођача. 

Понуђач је дужан да наручиоцу, на његов захтев, омогући приступ код подизвођача, ради утврђивања испуњености тражених услова.

6.9 ЗАЈЕДНИЧКА ПОНУДА

Понуду може поднети група понуђача као заједничку понуду.

Сваки понуђач из групе понуђача мора да испуни услове и достави доказе о испуњености услова из члана 75. став 1. тач. 1) до 4) ЗЈН, а додатне услове испуњавају и доказују заједно. 

Услов из члана 75. став 1. тачка 5) ЗЈН дужан је да испуни понуђач из групе понуђача којем је поверено извршење дела набавке за који је неопходна испуњеност тог услова. Саставни део заједничке понуде је споразум којим се понуђачи из групе међусобно и према наручиоцу обавезују на извршење јавне набавке, а који обавезно садржи податке о:

1) податке о члану групе који ће бити носилац посла, односно који ће поднети понуду и који ће заступати групу понуђача пред наручиоцем;

2) опис послова сваког од понуђача из групе понуђача у извршењу уговора 

Понуђачи који поднесу заједничку понуду одговарају неограничено солидарно према наручиоцу.

Задруга може поднети понуду самостално, у своје име, а за рачун задругара или заједничку понуду у име задругара.

Ако задруга подноси понуду у своје име за обавезе из поступка јавне набавке и уговора о јавној набавци одговара задруга и задругари у складу са ЗЈН.

Ако задруга подноси заједничку понуду у име задругара за обавезе из поступка јавне набавке и уговора о јавној набавци неограничено солидарно одговарају задругари.

Напомена: Понуђач у преговарачком поступку без објављивања позива за подношење понуда, у складу са чланом 36. став 1. тачка 5) Закона, мора поднети понуду на начин на који је учествовао у претходно спроведеном поступку јавне набавке.

6.10 НАЧИН, УСЛОВИ ПЛАЋАЊА И ГАРАНТНИ РОК КАО И ДРУГЕ ОКОЛНОСТИ ОД КОЈИХ ЗАВИСИ ПРИХВАТЉИВОСТ ПОНУДЕ 

  • Захтеви у погледу начина, рока и услова плаћања.

Авансно плаћање није дозвољено.

Наручилац се обавезује да извршене услуге плати извођачу у року од 45 дана, рачунајући од дана овере привремене ситуације.

Понуђена цена је фиксна и не може се мењати до окончања реализације уговора.

Плаћање ће се вршити уплатом на текући рачун извођача.

  • Захтев у погледу гарантног рока

Гарантни рок за изведене радове износи минимум две године рачунајући од дана промопредаје радова.

  • Захтев у погледу рока извођења радова

Рок за извођење радова који су предмет јавне набавке је 15 календарских дана од дана увођења извођача у посао.

Место вршења радова:Ивањица.

  • Захтев у погледу рока важења понуде

Рок важења понуде не може бити краћи од 60 дана од дана отварања понуда.

У случају истека рока важења понуде, наручилац је дужан да у писаном облику затражи од понуђача продужење рока важења понуде.

Понуђач који прихвати захтев за продужење рока важења понуде не може мењати понуду.

6.11 ВАЛУТА И НАЧИН НА КОЈИ МОРА ДА БУДЕ НАВЕДЕНА И ИЗРАЖЕНА ЦЕНА У ПОНУДИ

Цена мора бити исказана у динарима, са и без пореза на додату вредност.

У цену је урачуната цена предмета јавне набавке. Цена је фиксна и не може се мењати.

Ако је у понуди исказана неуобичајено ниска цена, наручилац ће поступити у складу са чланом 92. Закона.

Наручилац може да одбије понуду због неуобичајено ниске цене.

Неуобичајено ниска цена у смислу Закона је понуђена цена која значајно одступа у односу на тржишно упоредиву цену и изазива сумњу у могућност извршења јавне набавке у складу са понуђеним условима.

Ако наручилац оцени да понуда садржи неуобичајено ниску цену, дужан је да од понуђача захтева детаљно образложење свих њених саставних делова које сматра меродавним, а нарочито наводе у погледу економике начина градње, производње или изабраних техничких решења, у погледу изузетно повољних услова који понуђачу стоје на располагању за извршење уговора или у погледу оригиналности производа, услуга или радова које понуђач нуди.

Наручилац је дужан да понуђачу у овом случају одреди примерен рок за одговор.

Наручилац је дужан да по добијању образложења провери меродавне саставне елементе понуде из става 7.

6.12 ПОДАЦИ О ДРЖАВНОМ ОРГАНУ ИЛИ ОРГАНИЗАЦИЈИ,ОДНОСНО ОРГАНУ ИЛИ СЛУЖБИ ТЕРИТОРИЈАЛНЕ АУТОНОМИЈЕ ИЛИ ЛОКАЛНЕ САМОУПРАВЕ ГДЕ СЕ МОГУ БЛАГОВРЕМЕНО ДОБИТИ ИСПРАВНИ ПОДАЦИ О ПОРЕСКИМ ОБАВЕЗАМА, ЗАШТИТИ ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ,ЗАШТИТИ ПРИ ЗАПОШЉАВАЊУ,УСЛОВИМА РАДА И СЛИЧНО,А КОЈИ СУ ВЕЗАНИ ЗА ИЗВРШЕЊЕ УГОВОРА У ЈАВНОЈ НАБАВЦИ.

-Пореске обавезе: Пореска управа филијала Ивањица,улица Венијамина Маринковића 3;

-Заштита животне средине: Општина Ивањица,улица Венијамина Маринковића 1;

-Заштита при запошљавању и условима рада: Национална служба за запошљавање Ивањица,улица Вукадина Стојановића 5;

6.13 ЗАШТИТА ПОВЕРЉИВОСТИ ПОДАТАКА КОЈЕ НАРУЧИЛАЦ СТАВЉА ПОНУЂАЧИМА НА РАСПОЛАГАЊЕ, УКЉУЧУЈУЋИ И ЊИХОВЕ ПОДИЗВОЂАЧЕ

Предметна набавка не садржи поверљиве информације које наручилац ставља на располагање.

6.14 ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ И ПОЈАШЊЕЊА У ВЕЗИ СА ПРИПРЕМАЊЕМ ПОНУДА

 Заинтересовано лице може, у писаном облику (путем поште на адресу Наручиоца, електронске поште на e-mail mara.karaklajic@ivanjica.gov.rs , или факсом на број 032/661-821 тражити од Наручиоца додатне информације или појашњења у вези са припремањем и подношењем понуде, при чему може да укаже Наручиоцу и на евентуално уочене недостатке и неправилности у Конкурсној документацији најкасније пет дана пре истека рока за подношење понуде.

Особа за контакт је Мара Караклајић, сваког радног дана 07.30 – 15.30 часова.

Додатне информације или појашњења упућују се са напоменом „Захтев за додатним информацијама или појашњењима конкурсне документације, ЈН бр. 12/2020”.

Наручилац је дужан да у року од три дана од дана пријема захтева, одговор објави на Порталу јавних набавки и на својој интернет страници.

Тражење додатних информација или појашњења телефоном није дозвољено. 

6.15 ИЗМЕНЕ И ДОПУНЕ КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ 

            Ако у року предвиђеном за подношење понуде измени или допуни конкурсну документацију, Наручилац ће измене и допуне конкурсне документације објавити на Порталу јавних набавки и сајту www.ivanjica.gov.rs на коме је објављена и конкурсна документација.

            Ако Наручилац измени или допуни Конкурсну документацију 8 или мање дана пре истека рока за подношење понуда, дужан је да продужи рок за подношење понуда и објави обавештење о продужењу рока за подношење понуда. 

Понуде се припремају у складу са конкурсном документацијом и изменама и допунама конкурсне документације.  

Измене и допуне конкурсне документације важиће само уколико су учињене  у писаној форми. Усмене изјаве или изјаве дате на било који други начин од стране Наручиоца, неће ни у ком погледу обавезивати Наручиоца.

6.16 КОМУНИКАЦИЈА

Комуникација се у поступку јавне набавке одвија писаним путем, односно путем поште, електронске поште или факсом као и објављивањем од стране Наручиоца на Порталу јавних набавки.

Ако је документ из поступка јавне набавке достављен од стране наручиоца или понуђача путем електронске поште или факсом, страна која је извршила достављање дужна је да од друге стране захтева да на исти начин потврди пријем тог документа, што је друга страна дужна и да учини када је то неопходно као доказ да је извршено достављање.

6.17 ДОДАТНА ОБЈАШЊЕЊА, КОНТРОЛА И ДОПУШТЕНЕ ИСПРАВКЕ 

После отварања понуда наручилац може приликом стручне оцене понуда да у писаном облику захтева од понуђача додатна објашњења која ће му помоћи при прегледу, вредновању и упоређивању понуда, а може да врши контролу (увид) код понуђача, односно његовог подизвођача (члан 93. Закона).

            Уколико наручилац оцени да су потребна додатна објашњења или је потребно извршити контролу (увид) код понуђача, односно његовог подизвођача, наручилац ће понуђачу оставити примерени рок да поступи по позиву наручиоца, односно да омогући наручиоцу контролу (увид) код понуђача, као и код његовог подизвођача.

            Наручилац може уз сагласност понуђача да изврши исправке рачунских грешака уочених приликом разматрања понуде по окончаном поступку отварања.

            У случају разлике између јединичне и укупне цене, меродавна је јединична цена.

Ако се понуђач не сагласи са исправком рачунских грешака, наручилац ће његову понуду одбити као неприхватљиву.

6.18 НЕГАТИВНЕ РЕФЕРЕНЦЕ

Наручилац може одбити понуду уколико поседује доказ да је понуђач у претходне три године пре објављивања позива за подношење понуда у поступку јавне набавке:

1) поступао супротно забрани из чл. 23. и 25. ЗЈН;

2) учинио повреду конкуренције;

3) доставио неистините податке у понуди или без оправданих разлога одбио да закључи уговор о јавној набавци, након што му је уговор додељен;

4) одбио да достави доказе и средства обезбеђења на шта се у понуди обавезао.

Наручилац може одбити понуду уколико поседује доказ који потврђује да понуђач није испуњавао своје обавезе по раније закљученим уговорима о јавним набавкама који су се односили на исти предмет набавке, за период од претходне три године пре објављивања позива за подношење понуда.

Доказ из ст. 1. и 2. може бити:

1) правоснажна судска одлука или коначна одлука другог надлежног органа;

2) исправа о реализованом средству обезбеђења испуњења обавеза у поступку јавне набавке или испуњења уговорних обавеза;

3) исправа о наплаћеној уговорној казни;

4) рекламације потрошача, односно Инвеститора, ако нису отклоњене у уговореном року;

5) извештај надзорног органа о изведеним радовима који нису у складу са пројектом, односно уговором;

6) изјава о раскиду уговора због неиспуњења битних елемената уговора дата на начин и под условима предвиђеним законом којим се уређују облигациони односи;

7) доказ о ангажовању на извршењу уговора о јавној набавци лица која нису означена у понуди као подизвођачи, односно чланови групе понуђача;

8) други одговарајући доказ примерен предмету јавне набавке, који се односи на испуњење обавеза у ранијим поступцима јавне набавке или по раније закљученим уговорима о јавним набавкама.

Наручилац може одбити понуду ако поседује доказ из става 3. тачка 1), који се односи на поступак који је спровео или уговор који је закључио и други наручилац ако је предмет јавне набавке истоврстан.

6.19 ЕЛЕМЕНТИ УГОВОРА О КОЈИМА ЋЕ СЕ ПРЕГОВАРАТИ И НАЧИН ПРЕГОВАРАЊА

Пре почетка поступка преговарања, Комисија за јавну набавку ће извршити стручну оцену достављене понуде. Евентуалне рачунске грешке, Комисија за јавну набавку ће исправити полазећи од тога да је јединична цена исправна и тачна, а да је збирна цена подложна исправци. Комисија за јавну набавку ће позвати понуђача да да сагласност на извршену исправку рачунске грешке што ће бити констатовано у записнику о поступку преговарања.

Уколико понуда буде оцењена као прихватљива овлашћени представник понуђача биће позван у поступак преговарања.

Предмет преговарања је укупна понуђена цена. Поступак преговарања спроводиће Комисија за јавну набавку.

Представник понуђача који је поднео понуду, пре почетка поступка, мора предати комисији посебно писано овлашћење за присуство у поступку отварања понуда и овлашћење за преговарање, потписано од стране законкског заступника понуђача.

Ако овлашћени представник понуђача не присуствује преговарачком поступку сматраће се његовом коначном ценом она цена која је наведена у достављеној понуди.

Комисија за јавну набавку упознаће понуђача са поступком преговарања и правилима поступка.

У поступку преговарања не може се понудити виша цена од цене исказане у достављеној понуди.

Поступак преговарања ће се обавити у два круга. У првом кругу, овлашћени представник понуђача усмено износи укупну понуђену цену. Понуђач може остати при понуђеној цени са отварања понуда или смањити износ укупне понуђене цене. У другом кругу овлашћени представник понуђача, даје своју коначну укупну понуђену цену на посебном обрасцу достављену у затвореној коверти. Понуђач може остати при понуђеној цени из претходног круга преговарања или смањити износ укупне цене.

 Корекција понуђене основне цене по појединачним позицијама или јединичним ценама биће спроведена на начин линеарне корекције у зависности од коначне укупне цене након спроведеног поступка преговарања, тако што ће се свака јединична цена из основне понуде множити коефицијентом који се добија као количник укупне вредности понуде након поступка преговарања и укупне вредности достављене основне понуде понуђача. 

6.20 КРИТЕРИЈУМ ЗА ДОДЕЛУ УГОВОРА

Сходно одредбама члана 85. став 1. тачка 2. Закона о јавним набавкама, критеријум за доделу уговора је најнижа понуђена цена.

Понуђач са најниже понуђеном ценом добија релативан значај од 100 пондера. Остали понуђачи се рангирају по основу следеће формуле:

Најнижа понуђена ценаx  100  = број пондера који остварује вреднована понуда
Понуђена цена која се вреднује

6.21 ПОШТОВАЊЕ ОБАВЕЗА КОЈЕ ПРОИЗИЛАЗЕ ИЗ ВАЖЕЋИХ ПРОПИСА 

Понуђач је дужан да поштује све обавезе које произилазе из важећих прописа о заштити на раду, запошљавању и условима рада, заштити животне средине, као и да нема забрану обављања делатности која је на снази у време подношења понуде.

6.22 КОРИШЋЕЊЕ ПАТЕНТА И ОДГОВОРНОСТ ЗА ПОВРЕДУ ЗАШТИЋЕНИХ ПРАВА ИНТЕЛЕКТУАЛНЕ СВОЈИНЕ ТРЕЋИХ ЛИЦА

Накнаду за коришћење патената, као и одговорност за повреду заштићених права интелектуалне својине трећих лица сноси понуђач.

6.23 НАЧИН И РОК ЗА ПОДНОШЕЊЕ ЗАХТЕВА ЗА ЗАШТИТУ ПРАВА ПОНУЂАЧА 

Поступак заштите права понуђача регулисан је одредбама чл. 138. – 167. Закона о јавним набавкама.

Захтев за заштиту права може да поднесе понуђач, односно заинтересовано лице, које има интерес за доделу уговора, у конкретном поступку јавне набавке и који је претрпео или би могао да претрпи штету због поступања наручиоца противно одредбама ЗЈН.      

Захтев за заштиту права подноси се Наручиоцу, а копија се истовремено доставља Републичкој комисији.

Наручиоцу се захтев за заштиту права предаје непосредно или електронском поштом на адресу: mara.karaklajic@ivanjica.gov.rs , факсом на број 032/661-821 или препорученом пошиљком са повратницом. Захтев за заштиту права се може поднети у току целог поступка јавне набавке, против сваке радње наручиоца, осим уколико ЗЈН није другачије одређено. О поднетом захтеву за заштиту права Наручилац ће обавестити све учеснике у поступку јавне набавке, односно објавити обавештење о поднетом захтеву на Порталу јавних набавки, најкасније у року од 2 дана од дана пријема захтева.

Уколико се захтевом за заштиту права оспорава врста поступка, садржина позива за подношење понуда или конкурсне документације, захтев ће се сматрати благовременим уколико је примљен од стране наручиоца најкасније 7 дана пре истека рока за подношење понуда, без обзира на начин достављања и уколико је подносилац захтева у складу са чланом 63. став 2. ЗЈН указао наручиоцу на евентуалне недостатке и неправилности, а наручилац исте није отклонио. 

Захтев за заштиту права којим се оспоравају радње које наручилац предузме пре истека рока за подношење понуда, а након истека рока из претходног става, сматраће се благовременим уколико је поднет најкасније до истека рока за подношење понуда.

После доношења одлуке о додели уговора и одлуке о обустави поступка, рок за подношење захтева за заштиту права је 10 (десет) дана од дана објављивања одлуке на Порталу јавних набавки.

Захтевом за заштиту права не могу се оспоравати радње наручиоца предузете у поступку јавне набавке ако су подносиоцу захтева били или могли бити познати разлози за његово подношење пре истека рока за подношење захтева, а подносилац захтева га није поднео пре истека тог рока.

Ако је у истом поступку јавне набавке поново поднет захтев за заштиту права од стране истог подносиоца захтева, у том захтеву се не могу оспоравати радње наручиоца за које је подносилац захтева знао или могао знати приликом подношења претходног захтева.

Захтев за заштиту права не задржава даље активности наручиоца у поступку јавне набавке у складу са одредбама члана 150. ЗЈН. Наручилац ће објавити обавештење о поднетом захтеву за заштиту права на Порталу јавних набавки и на својој интернет страници најкасније у року од два дана од дана пријема захтева за заштиту права. 

6.24 САДРЖИНА ЗАХТЕВА ЗА ЗАШТИТУ ПРАВА

Захтев за заштиту права садржи:

1) назив и адресу подносиоца захтева и лице за контакт;

2) назив и адресу наручиоца;

3) податке о јавној набавци која је предмет захтева, односно о одлуци наручиоца;

4) повреде прописа којима се уређује поступак јавне набавке;

5) чињенице и доказе којима се повреде доказују;

6) потврду о уплати таксе из члана 156. ЗЈН;

7) потпис подносиоца.

 Ако поднети захтев за заштиту права не садржи све обавезне елементе, наручилац ће такав захтев одбацити закључком. Закључак наручилац доставља подносиоцу захтева и Републичкој комисији у року од три дана од дана доношења. Против закључка наручиоца подносилац захтева може у року од три дана од дана пријема закључка поднети жалбу Републичкој комисији, док копију жалбе истовремено доставља наручиоцу. 

       Подносилац захтева за заштиту права је дужан да на одређени рачун буџета Републике Србије уплати таксу од 60.000,00 динара. 

Потврда о извршеној уплати таксе мора да садржи следеће елементе:

(1) да буде издата од стране банке и да садржи печат банке;

(2) да представља доказ о извршеној уплати таксе, што значи да потврда мора да садржи податак да је налог за уплату таксе, односно налог за пренос средстава реализован, као и датум извршења налога;

(3) износ таксе из члана 156. ЗЈН чија се уплата врши;

 (4) број рачуна: 840-30678845-06;

(5) шифру плаћања: 153 или 253;

(6) позив на број: подаци о броју или ознаци јавне набавке поводом које се подноси захтев за заштиту права;

(7) сврха: ЗЗП; назив наручиоца; број или ознака јавне набавке поводом које се подноси захтев за заштиту права;

(8) Корисник: буџет Републике Србије;

(9) назив уплатиоца, односно назив подносиоца захтева за заштиту права за којег је извршена уплата таксе;

(10) потпис овлашћеног лица банке. 

Више информација о уплати таксе за подношење захтева за заштиту права може се добити на интернет страници Републичке комисије за заштиту права у поступцима јавних нававки http://www.kjn.gov.rs/ci/uputstvo-o-uplati-republicke-administrativnetakse.html

6.25 РОК ЗА ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ О ДОДЕЛИ УГОВОРА

Рок за доношење Одлуке о додели уговора је 5 дана од дана отварања понуда.

 6.26 РОК У КОЈЕМ ЋЕ УГОВОР БИТИ ЗАКЉУЧЕН

Наручилац ће уговор о јавној набавци доставити понуђачу коме је уговор додељен у року од осам дана од дана протека рока за подношење захтева за заштиту права из члана 149. ЗЈН.

6.27 ЗАШТИТА ПОДАТАКА И ДОКУМЕНТАЦИЈЕ

Наручилац ће као поверљиве третирати оне документе у понуђеној документацији који у горњем десном углу великим словима имају исписано “ПОВЕРЉИВО”, а испод тога потпис лица које је потписало понуду. Ако се поверљивим сматра само одређени податак у документу, поверљив део мора бити подвучен црвено, а у истом реду уз десну ивицу мора бити исписано “ПОВЕРЉИВО”.

Наручилац не одговара за поверљивост података који нису означени на наведени начин. Ако се као поверљиви означе подаци који не одговарају наведеним условима, Наручилац ће позвати понуђача да уклони ознаку поверљивости, понуђач ће то учинити тако што ће његов заступник изнад ознаке поверљивости написати “ОПОЗИВ”, уписати датум и време и потписати се. Ако понуђач у року који одреди Наручилац не опозове поверљивост документа, наручилац ће понуду у целини одбити.

Наручилац је дужан:

  • да чува као поверљиве све податке о понуђачима садржане у понуди које је као такве, у складу са законом, понуђач означио у понуди;
  • да одбије давање информације која би значила повреду поверљивости података добијених у понуди;
  • да чува као пословну тајну имена заинтересованих лица, понуђача, као и податке о поднетим понудама, до отварања понуда.

Поверљивом се неће сматрати докази о испуњености обавезних услова, цена и други подаци из понуде који су од значаја за примену елемената критеријума и рангирање понуде.

6.28 БИТНИ НЕДОСТАЦИ ПОНУДЕ

Наручилац ће одбити понуду ако:

  1. Понуђач не докаже да испуњава обавезне услове за учешће
  2. Понуђач не докаже да испуњава додатне услове
  3. Понуђач није доставио тражено средство обезбеђења
  4. Ако је понуђени рок важења понуде краћи од прописаног
  5. Понуда садржи друге недостатке због којих није могуће утврдити стварну садржину понуде или није могуће упоредити је са другим понудама.

Неблаговремена понуда је понуда која је примљена од стране Наручиоца по истеку рока одређеног у позиву за подношење понуде, односно није предата Наручиоцу у року одређеном у позиву. Све неблаговремено поднете понуде биће по окончању поступка отварања понуда, враћене неотворене понуђачима, са назнаком да су поднете неблаговремено.

Одговарајућа понуда је понуда која је благовремена и за коју је утврђено да потпуно испуњава све техничке спецификације.

Прихватљива понуда је понуда која је благовремена, коју наручилац није одбио због битних недостатака, која је одговарајућа, која не ограничава, нити условљава права Наручиоца или обавезе понуђача и која не прелази износ процењене вредности јавне набавке.

6.29 ОБУСТАВА ЈАВНЕ НАБАВКЕ 

Наручилац ће обуставити поступак јавне набавке уколико нису испуњени услови за доделу уговора из члана 107. ЗЈН.

Наручилац може да обустави поступак јавне набавке из објективних и доказивих разлога који се нису могли предвидети у време покретања поступка и који онемогућавају да се започети поступак оконча, или услед којих је престала потреба Наручиоца за предметном набавком због чега се неће понављати у току исте буџетске године односно у наредних шест месеци.

6.30 УВИД У ДОКУМЕНТАЦИЈУ

Понуђач има право да изврши увид у документацију о спроведеном поступку јавне набавке после доношења одлуке о додели уговора, односно одлуке о обустави поступка о чему може поднети писмени захтев наручиоцу путем електронске поште, поште и факсом. 

Наручилац ће лицу из претходног става, омогућити увид у документацију и копирање документације из поступка о трошку подносиоца захтева, у року од два дана од дана пријема писаног захтева, уз обавезу да заштити податке у складу са чл. 14. и 15. ЗЈН.

6.31 ТРОШКОВИ ПРИПРЕМАЊА ПОНУДЕ

Понуђач може да у оквиру понуде достави укупан износ и структуру трошкова припремања понуде. Трошкове припреме и подношења понуде сноси искључиво понуђач и не може тражити од наручиоца накнаду трошкова.

Ако је поступак јавне набавке обустављен из разлога који су на страни наручиоца, наручилац је дужан да понуђачу надокнади трошкове израде узорка или модела, ако су израђени у складу са техничким спецификацијама наручиоца и трошкове прибављања средства обезбеђења, под условом да је понуђач тражио накнаду тих трошкова у својој понуди.  

6.32 ОБАВЕШТЕЊЕ ДА ПРИЛИКОМ САЧИЊАВАЊА ПОНУДЕ УПОТРЕБА ПЕЧАТА НИЈЕ ОБАВЕЗНА

На основу Закона о изменама и допунама Закона о привредним друштвима („Сл.Гл.РС. број 95/2018) и Правилника о допуни Правилника о обавезним елементима конкурсне документације у поступцима јавних набавки и начину доказивања испуњености услова, приликом сачињавања понуде употреба печата није обавезна.

Образац 1.

ОБРАЗАЦ ПОНУДЕ

Понуда број ____________ од ___.___.2020.године

за јавну набавку број 12/2020 – Набавка додатних (непредвиђених) радова на реконструкцији плочастих пропуста

  1. Општи подаци о понуђачу: 

Скраћени назив:_______________________________________________________

Седиште и адреса: ____________________________________________________

Матични број:_________________ПИБ: ______________________

а) понуђач који наступа самостално  б) понуђач – носилац посла в) понуђач из групе понуђача г) понуђач који наступа са подизвођачем д) подизвођач (заокружити)

Скраћени назив:_________________________________________________________ Седиште и адреса: _______________________________________________________ Матични број:_________________ПИБ: ______________________ а) понуђач који наступа самостално  б) понуђач – носилац посла в) понуђач из групе понуђача г) понуђач који наступа са подизвођачем д) подизвођач  (заокружити)

Скраћени назив:_________________________________________________________ Седиште и адреса: _______________________________________________________ Матични број:_________________ПИБ: ______________________ а) понуђач који наступа самостално  б) понуђач – носилац посла в) понуђач из групе понуђача г) понуђач који наступа са подизвођачем д) подизвођач  (заокружити)

НАПОМЕНА: Образац копирати у потребном броју примерака у случају већег броја понуђача из групе понуђача или подизвођача

2) Понуду број ______________ од ___.___.2020.године подноси

а) самостално б) као заједничку понуду ц) са подизвођачем д) заједнички са подизвођачем

  Укупна цена без ПДВ-а   
  Гарантни рок за изведене радове                                                                 (минимум 2 године)     
Рок за вршење радова __________________________ (15 календарских дана од дана увођења извођача у посао)
Начин плаћања: Авансно плаћање није дозвољено Наручилац ће извођачу платити за изведене радове у року од _______________ дана од дана овере привремене ситуације (рок је 45 дана)
Рок важења понуде ________________ дана (не може бити краћи од 60 дана од отварања понуда)

3) Подаци о подизвођачу:

  Назив подизвођача  Позиција радова које изводи  Вредност радова са ПДВ-омПроценат укупне вредности набавке који ће извршити подизвођач:
        
        

Датум:    _______________                                            Потпис овлашћеног лица

___________________________

Напомене: Образац понуде понуђач мора да попуни и потпише, чиме потврђује да су тачни подаци који су у обрасцу понуде наведени. Уколико понуђачи подносе заједничку понуду, група понуђача може да се определи да образац понуде потписују сви понуђачи из групе понуђача или група понуђача може да одреди једног понуђача из групе који ће попунити и потписати образац понуде.

Образац 2.

ОПШТИ ПОДАЦИ О ПОНУЂАЧУ

  Назив понуђача   
  Седиште и адреса понуђача   
  Одговорно лице – директор   
  Особа за контакт   
  Телефон   
  Имејл   
  Рачун и банка   
  Матични број   
  ПИБ   
  Врста правног лица (микро, мало, средње, велико, ЈП или физичко лице)   

Датум __________________                                           Потпис овлашћеног лица

                                                                                        _________________________

Образац попуњава понуђач који наступа самостално или понуђач – носилац посла. Образац потписује овлашћено лице понуђача.

Образац 3.

ОПШТИ ПОДАЦИ О ЧЛАНУ ГРУПЕ ПОНУЂАЧА

  Назив члана групе понуђача   
  Седиште и адреса члана групе понуђача   
  Одговорно лице члана групе – директор   
  Особа за контакт   
  Телефон   
  Имејл   
  Рачун и банка   
  Матични број   
  ПИБ   

Датум:    _______________                                     Потпис овлашћеног лица

                                                                             ___________________________

Образац копирати у потребном броју примерака за сваког члана групе понуђача.

Образац потписује овлашћено лице носиоца посла групе понуђача или  овлашћено лице члана групе

Образац 4.

ИЗЈАВА ПОНУЂАЧА О ИСПУЊАВАЊУ ОБАВЕЗНИХ УСЛОВА ИЗ ЧЛАНА 75. ЗАКОНА О ЈАВНИМ НАБАВКАМА

У складу са чланом 77. ст. 4. Закона, под пуном материјалном и кривичном одговорношћу, као заступник понуђача, дајем следећу    

И З Ј А В У

Понуђач  _______________________________________________________________

(навести назив понуђача)

у поступку јавне набавке број 12/2020 – Набавка додатних (непредвиђених) радова на реконструкцији плочастих пропуста, испуњава све обавезне услове из члана 75. Закона за предметну јавну набавку и то:

1.УсловДа је регистрован код надлежног органа, односно уписан у одговарајући регистар – члан 75. став 1. тачка 1. Закона
    2.УсловДа он и његов законски заступник није осуђиван за неко од кривичних дела као члан организоване криминалне групе, да није осуђиван за кривична дела против привреде, кривична дела против животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре – члан 75. став 1. тачка 2. Закона
  3.УсловДа је измирио доспеле порезе, доприносе и друге јавне дажбине у складу са прописима Републике Србије или стране државе када има седиште на њеној територији члан 75. став 1. тачка 4. Закона
    4.УсловДа има важећу дозволу надлежног органа за обављање делатности која је предмет јавне набавке, ако је таква дозвола предвиђена посебним прописима. За извршење предмета конкретне јавне набавке није потребна посебна дозвола надлежног органа – члан 75. став 1. тачка 5. Закона
    5.УсловНаведе да је поштовао обавезе које произлазе из важећих прописа о заштити на раду, запошљавању и условима рада, заштити животне средине, као и да нема забрану обављања делатности која је на снази у време подношења понуде (чл. 75. ст. 2. ЗЈН).

Датум:    _______________                                          Потпис овлашћеног лица

                                                                                              ___________________________

Напомена: Уколико понуду подноси група понуђача, Изјава мора бити потписана од стране овлашћеног лица сваког понуђача из групе понуђача.

Образац 5.

ИЗЈАВА ПОНУЂАЧА О ИСПУЊАВАЊУ ДОДАТНИХ УСЛОВА ИЗ ЧЛАНА 76. ЗАКОНА О ЈАВНИМ НАБАВКАМА

У складу са чланом 77. ст. 4. Закона, под пуном материјалном и кривичном одговорношћу, као заступник понуђача, дајем следећу

И З Ј А В У

Понуђач  _________________________________________________________________ (навести назив понуђача)

у поступку јавне набавке број 12/2020 – Набавка додатних (непредвиђених) радова на реконструкцији плочастих пропуста, испуњава све додатне услове из члана 76. Закона за предметну јавну набавку и то:

        УсловДа располаже неопходним финансијским капацитетом односно да у последња три месеца до дана објављивања обавештења о покретању преговарачког поступка без објављивања позива за подношење понуда на Порталу јавних набавки текући рачун понуђача није био у блокади. Уколико понуду подноси група понуђача, неопходно је да носиоцу посла из групе понуђача текући рачун није био у блокади у последња три месеца до дана објављивања обавештења о покретању преговарачког поступка без објављивања позива за подношење понуда на Порталу јавних набавки.
    УсловДа располаже довољним кадровским капацитетом: да има минимум 3 запослена у радни однос на неодређено време који ће бити директни извршиоци радова који су предмет јавне набавке или да има минимум 3 ангажована лица по основу Уговора о допунском раду или Уговора о обављању привремених и повремених послова или да је ангажован по другом основу у складу са Законом о раду која ће бити директни извршиоци радова који су предмет ове јавне набавке; и да има минимум једног (1) запосленог у радни однос на неодређено време који поседује лиценцу одговорног извођача радова – лиценца број 410 или 412 или 415 или 418 или 800 или 812, или да је ангажовао минимум једног (1) одговорног извођача радова по основу Уговора о допунском раду или Уговора о обављању повремених и привремених послова или да је ангажован по другом основу у складу са Законом о раду који поседује лиценцу број 410 или 412 или 415 или 418 или 800 или 812. Уколико понуду подноси група понуђача, одговорни извођач радова мора бити запослен у радни однос на неодређено време код носиоца посла из групе понуђача или ангажован по основу уговора о допунском раду или уговора о обављању повремених и привремених послова код носиоца посла из групе понуђача.
    УсловДа располаже довољним техничким капацитетом односно да поседује у власништву следећу техничку опрему: – багер или комбинирка (1 ком) и камион кипер (1 ком).

Датум:    _______________                                   Потпис овлашћеног лица

                                                                             ___________________________

Напомена: Уколико понуду подноси група понуђача, Изјава мора бити потписана од стране овлашћеног лица сваког понуђача из групе понуђача. 

Образац 6.

МОДЕЛ УГОВОРА

  • Модел уговора понуђач је дужан да попуни и потпише, чиме потврђује да је сагласан са садржином модела уговора.
  • Уколико понуду подноси група понуђача, сви чланови групе понуђача треба да буду наведени у моделу уговора као уговорна страна, а понуђач који је наведен у споразуму којим се понуђачи из групе понуђача међусобно и према наручиоцу обавезују на извршење јавне набавке да ће у име групе понуђача потписати уговор, потписује модел уговора.
  • Уколико се ради о понуди која се подноси са подизвођачем, подизвођач мора бити наведен у моделу уговора као уговорна страна, а понуђач потписује модел уговора.
  • Модел уговора представља садржину уговора који ће бити закључен са изабраним Понуђачем, а уколико Понуђач без оправданих разлога одбије да закључи уговор о јавној набавци, након што му је уговор додељен, Наручилац ће Управи за јавне набавке доставити доказ негативне референце, односно исправу о реализованом средству обезбеђења испуњења обавеза у поступку јавне набавке.

МОДЕЛ

УГОВОР ЗА ИЗВОЂЕЊЕ РАДОВА

Набавка додатних (непредвиђених) радова на реконструкцији плочастих пропуста

бр. 12/2020

ПРЕАМБУЛА

Овај Уговор произилази из Буџета општине Ивањица, Мишљења Управе за јавне набавке број 404-02-1841/20 од 4.06.2020.године, Плана јавних набавки Општине Ивањица за 2020.годину, Записника о отварању понуда од 2.07.2020.године, Записника о преговарању од 2.07.2020.године и Одлуке ИНВЕСТИТОРА, закључен је између:

  1. Општина Ивањица, Општинска управа, улица Венијамина Маринковића 1, (у даљем тексту ИНВЕСТИТОР), кога заступа Начелник Општинске управе Бојана Главинић

и

2. _________________________________________________________________________

    _________________________________________________________________________

                                             I ПРЕДМЕТ УГОВОРА

Набавка додатних (непредвиђених) радова на реконструкци плочастих пропуста

Члан 1.

ИНВЕСТИТОР уступа, а ИЗВОЂАЧ прихвата и обавезује се да у складу са спроведеним поступком јавне набавке, привилима струке и техничким прописима изведе радове које су предмет уговора у свему према понуди ИЗВОЂАЧА број ___________ од _____________. године.

II  ВРЕДНОСТ РАДОВА

Члан 2.

Уговорена вредност радова, које су предмет јавне набавке, према горе поменутој понуди – предмеру и предрачуну радова ИЗВОЂАЧА  износи:_______________________       динара без ПДВ-а.

Члан 3.

ИНВЕСТИТОР и ИЗВОЂАЧ су сагласни да су цене из понуде фиксне и да се не могу мењати до окончања реализације уговора.

Члан 4.

ИНВЕСТИТОР неће платити позиције или врсте које нису у целости изведене и квалитетно у сагласности са описом из усвојене понуде, без обзира на степен њихове завршености изузев да је такав степен извођења одобрен од стране надзорног органа, који мора бити писмено образложен.

III  УСЛОВИ ПЛАЋАЊА

Члан 5.

          Авансно плаћање није дозвољено.

ИНВЕСТИТОР се обавезује да ИЗВОЂАЧу плати за изведене радове у року од _________ дана од дана испостављања и овере привремене ситуације.

      ИНВЕСТИТОР је овлашћен да у року од 5 дана од дана пријема привремене ситуације достави извођачу писмене примедбе на исту.

       Уговорне стране су сагласне да ће примедбе на привремену ситуацију отклонити у року од 8 дана од дана када су примедбе уручене извођачу.

Члан 6.

ИЗВОЂАЧ се обавезује да радове који су предмет овог Уговора изведе у потпуности и преда ИНВЕСТИТОРУ на употребу у року од _________________________________ дана од дана увођења у посао.

 Уговорени рок обухвата и време припреме ИЗВОЂАЧА за извођење радова.

Члан 7.

Сматра се да је ИЗВОЂАЧ пре давања Понуде  упознат са климатским и другим условима рада, набавке материјала и ангажовања радне снаге, организацијом рада  на градилишту и другим условима који утичу на рок и цену грађења. Одступање од уговорених рокова градње може бити само у следећим случајевима:

            а) обостраним писменим споразумом

            б) дејством више силе

Број дана на који се продужује рок почетка и завршетка радова, због случајева а) и б) из претходног параграфа овог члана, констатоваће се у Грађевинском дневнику у тренутку настанка и престанка узрока продужења рока уз потпис уговорних страна и анексом овог Уговора.

ИЗВОЂАЧ нема право на продужење рока почетка и завршетка радова због случајева а) и б), ако су они настали по истеку уговореног рока за извођење радова.

Члан 8.

ИНВЕСТИТОР може вршити допунску контролу испитивања.

ИЗВОЂАЧ је дужан да на захтев Надзорног органа изврши потребна откривања извршених радова, узимање узорака ради накнаданог прегледа и испитивања. После обављених прегледа и испитивања, ИЗВОЂАЧ је дужан да места на којима су вршена откривања и испитивања санира, према упуству Надзорног орагана.

Трошкове откривања, санирања и накнадних испитивања радова сноси уговорна страна чијом је кривицом настала потреба за откривањем односно  накнадним испитивањем радова.

IV  ЕКСПЛОАТАЦИЈА ОБЈЕКТА У ТОКУ ГРАЂЕЊА

Члан 9.

ИЗВОЂАЧ је обавезан  да све операције потребне за извођење главних и припремних радова за извршење закљученог Уговора, изводи на начин којим се не спречава коришћење осталих објеката као и да не угрожава имовину власника или било коју другу имовину или лице.

V  НАДЗОР И ГРАЂЕЊЕ

Члан 10.

Стручни надзор над извођењем предметних радова обезбеђује ИНВЕСТИТОР. ИНВЕСТИТОР ће даном потписивања Уговора именовати одговорног  Надзорног органа и доставити именовање ИЗВОЂАЧУ.

Стручни надзор ће у свему поступати у складу са Законом о планирању и изградњи, Правилником о садржини и начину вођења стручног надзора и другим прописима који регулишу ову област.

Члан 11.

ИЗВОЂАЧ је дужан да пре почетка радова обавести ИНВЕСТИТОРA o одређивању одговорног извођача  радова, достављањем решења о именовању истог.

VI ГРАДИЛИШНА ДОКУМЕНТАЦИЈА

Члан 12.

ИЗВОЂАЧ је дужан да уредно и по прописима који важе у седишту грађења води грађевински дневник, грађевинску књигу са свим прилозима у 2 примерка, односно 1 примерак за ИНВЕСТИТОРА, а 1 за ИЗВОЂАЧА, као и  књигу инспекције. Грађевински дневник и грађевинска књига морају бити редовно потписивана од надзорног органа и одговорног руководиоца радова ИЗВОЂАЧА, и то: Грађевински дневник свакодневно, а Грађевинска књига одмах након извршеног обрачуна и уношења изведених количина по свакој позицији рада.

Књига инспекције, грађевински дневник и грађевинска књига се воде у складу са Правилником о садржини и начину вођења књиге инспекције, грађевинског дневника и грађевинске књиге(,,Службени гласник РС’’, број 62/2019).

                                    VII ОСИГУРАЊЕ И ГАРАНЦИЈЕ

Члан 13.

ИЗВОЂАЧ радова је дужан да пре почетка радова о свом трошку осигура све радове, објекте и раднике према вежећим прописима о осигурању и да  оригинале или оверене копије полиса  осигурања достави ИНВЕСТИТОРУ пре увођења у посао.

Осигурање мора бити извршено на начин да ИНВЕСТИТОР и ИЗВОЂАЧ буду у потпуности обезбеђени и заштићени од свих штета и ризика за све време извођења радова и то до пуне њихове вредности.

Поред основног осигурања радова из Уговора, ИЗВОЂАЧ је дужан да изврши осигурање о свом трошку за све штете нанете било којем лицу или имовини које се могу појавити у току извођења радова из Уговора и обештетити ИНВЕСТИТОРА за све рекламације, потраживања од штете, трошкове и издатке, које настану у току извођења радова, а буде их изазвао  ИЗВОЂАЧ. ИНВЕСТИТОР неће бити одговоран за било какве штете нанете трећим лицима.

ИЗВОЂАЧ је обавезан да приликом извођења уговорених радова поштује одредбе Закона о безбедности и здрављу на раду.

Члан 14.

           Гарантни рок за изведене радове је ____________ година рачунајући од дана примопредаје радова.

ИЗВОЂАЧ је дужан да у току гарантног рока на први писмени позив ИНВЕСТИТОРА, отклони све недостатке и мане које се односе на квалитет радова, односно које су настале због употребе материјала које не одговарају уговорној намени и квалитету, као и због неквалитетног извођења посла.

Ако ИЗВОЂАЧ на позив ИНВЕСТИТОРА не отклони одмах недостатке на објекту, ИНВЕСТИТОР има право да за отклањање недостатака ангажује другог извођача, а на терет ИЗВОЂАЧА радова из овог уговора.

Ако недостаци за које је ИЗВОЂАЧ одговоран или само њихово отклањање изазову друга оштећења објекта, ИЗВОЂАЧ је дужан да и та оштећења отклони о свом трошку.

VIII НАКНАДА ШТЕТЕ

Члан 15.

            ИЗВОЂАЧ је обавезан предузети мере техничке заштите и друге мере сигурности објеката и радова, радника и материјала, пролазника, јавног саобраћаја, суседних објеката, околине и имовине трећих лица и непосредо је одговоран и дужан је надокнадити све штете које извршењем уговорених радова причини трећим лицима. ИЗВОЂАЧ је дужан да предузме све мере заштите животне средине.

Члан 16.

            ИНВЕСТИТОР неће сносити одговорност за накнаду ИЗВОЂАЧУ, његовим радницима или трећим лицима у случају смрти, онеспособљавања и других ризика који могу проистећи из њиховог ангажовања на реализацији радова, који су предмет овог Уговора, или из саме њихове реализације.

IX ПРИЈЕМ РАДОВА И КОНАЧНИ ОБРАЧУН

Члан 17.

Пријем изведених радова вршиће се према важећим прописима. Пре подношења захтева од стране Инвеститора за пријем изведених радова, формираће се заједничка комисија састављена од стране представника ИНВЕСТИТОРА и ИЗВОЂАЧА која ће утврдити испуњеност услова за пријем изведених радова.

Пријем изведених радова се врши по завршетку свих радова предвиђених Предрачуном радова.

Пријем изведених радова може се вршити и упоредо са извођењем радова на захтев ИНВЕСТИТОРА, ако се по завршетку извођења радова не би могла извршити контрола изведених радова.

Пријем изведених радова обухвата контролу усклађености изведених радова са техничком документацијом на основу које су радови извођени, као и са техничким прописима и стандардима који се односе на поједине врсте радова, односно материјала.

Члан 18.

ИЗВОЂАЧ је дужан да поступи по примедбама комисије за пријем изведених радова и то у року који му одреди комисија. Ако ИЗВОЂАЧ то не учини у остављеном року, ИНВЕСТИТОР ће на терет извођача, отклањање недостатака уступити трећем лицу.

Трошкове накнадног пријема изведених радова сноси ИЗВОЂАЧ, а трошкове Комисије за примопредају и Коначни обрачун свака уговорна страна за своје представнике.

Члан 19.

По обављеном пријему изведених радова и отклањању констатованих недостатака уговорне стране ће преко својих овлашћених представника у року од 10 дана извршити примопредају и Коначни обрачун изведених радова.

Члан 20.

У случају непоштовања уговорних обавеза од стране Извођача, Наручилац ће поступати у складу са одговарајућим одредбама Закона о облигационим односима и Посебних узанси о грађењу.

XI  САСТАВНИ ДЕЛОВИ УГОВОРА

Члан 21.

Саставни делови овог Уговора су:

  • документација из поступка јавне набавке
  • понуда ИЗВОЂАЧА  бр.__________ од _________. год.
  • предрачун Извођача радова.

Члан 22.

На сва питања која нису посебно регулисана овим уговором, примењују се одредбе Закона о облигационим односима и Посебних узанси о грађењу.

XII ОСТАЛЕ ОДРЕДБЕ

Члан 23.

Измене и допуне овог Уговора могу се вршити уз претходни писмени споразум између уговорних страна који се као анекс прилаже овом Уговору.

Члан 24.

Сва спорна питања решаваће се директним договором ИЗВОЂАЧА и ИНВЕСТИТОРА. Уколико се спор не може на овај начин решити, уговора се надлежност Привредног суда у Чачку.

Члан 25.

Уговорне стране неће нудити другој страни нити тражити, прихватити или обећати било директно  или индиректно, за себе или неку другу страну поклон или повластицу које би биле или би могле бити протумачене као незаконита радња или корупција.

Члан 26.

Овај уговор је правнo  ваљано закључен и потписан од стране oзначених овлашћених представника уговорених страна у 4 (четири) истоветна примерка од којих по 2 (два) за ИНВЕСТИТОРА и 2 (два) за ИЗВОЂАЧА.

ИЗВОЂАЧ:  ИНВЕСТИТОР:
     Општина Ивањица НАЧЕЛНИК ОПШТИНСКЕ УПРАВЕ  
    
   Бојана Главинић

Образац 7.

ОБРАЗАЦ СТРУКТУРЕ ЦЕНЕ И УПУТСТВО КАКО ДА СЕ ПОПУНИ

Упутство за попуњавање обрасца структуре цене:

Понуђач треба да попуни образац структуре цене на следећи начин:

  • у колони 3. уписати колико износи јединична цена без ПДВ-а, за сваку од позиција радова;
  • у колони 4. уписати колико износи јединична цена са ПДВ-ом, за сваку од позиција радова;
  • у колони 5. уписати укупна цена без ПДВ-а за сваку од позиција радова и то тако што ће помножити јединичну цену без ПДВ-а (наведену у колони 3.) са траженим количинама (које су наведене у колони 2.); На крају уписати укупну цену предмета набавке без ПДВ-а.
  • у колони 6. уписати колико износи укупна цена са ПДВ-ом за сваку од позиција радова и то тако што ће помножити јединичну цену са ПДВ-ом (наведену у колони 4.) са траженим количинама (које су наведене у колони 2.); На крају уписати укупну цену предмета набавке са ПДВ-ом.
ОБРАЗАЦ СТРУКТУРЕ ЦЕНЕ
Набавка доданих (непредвиђених) радова на реконструкцији плочастих пропсута
Р.брОпис позицијеј.мколичинацена рада без ПДВ-ацена материјала без ПДВ-аукупна јединична цена рада и материјала без ПДВ-аукупна цена без ПДВ-а
1234567(5+6)8(4*7)
1.Nabavka materijala, radionička izrada i ugradnja anker ploča za ogradu.  kom  8,00      
2.Ručno sečenje drveća. Cena obuhvata sečenje stable prečnika 30 – 50 cm iznad korena, rezanje stable I debljih grana na pogodinu dužinu I ostavljanje na stranu.      kom      3,00      
3.Rad bagera na škarpiranju kosine zaseka radi proširenja kolovoza, uklanjanju osulina I asistenciji prilikom obaranja stabala. Obračun po efektivnom satu radne mašine.      h      4,00      
4.Postavljanje privremene saobraćajne signalizacije po projektu.  pauš  1,00      
5.Rad kombinovane radne mašine na prenosu betona na daljini od 2,4 km zbog nemogućnosti prilaza automešalice. Obračun po efektivnom satu radne mašine.      h      5,00      
6.Dodatak aditiva za postizanje VDP I otpornosti na mraz.  m3  59,00      
7.Formiranje gradilišta, obezbeđenje prostora za deponovanje materijala I opreme, uređenje prostora nakon završetka radova.      pauš      1,00      
UKUPNA CENA BEZ PDV-a 

Дана ______________ године                                                                              Понуђач

                                                                                                                                                                      ____________________

Образац 8.

ТРОШКОВИ ПРИПРЕМЕ ПОНУДЕ

У складу са чланом 88. став 1. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС”, бр. 124/12, 14/15 и 68/15), понуђач __________________________________________________

доставља укупан износ и структуру трошкова припремемања понуде за јавну набавку број 12/2020 – Набавка додатних (непредвиђених) радова на реконструкцији плочастих пропуста, како следи у табели:

ВРСТА ТРОШКАИЗНОС ТРОШКА У РСД
  
  
  
  
  
  
УКУПАН ИЗНОС ТРОШКОВА ПРИПРЕМАЊА ПОНУДЕ: 
  • Трошкове припреме и подношења понуде сноси искључиво понуђач и не може тражити од наручиоца накнаду трошкова.
  • Ако је поступак јавне набавке обустављен из разлога који су на страни наручиоца, наручилац је дужан да понуђачу надокнади трошкове израде узорка или модела, ако су израђени у складу са техничким спецификацијама наручиоца и трошкове прибављања средства обезбеђења, под условом да је понуђач тражио накнаду тих трошкова у својој понуди.

Датум:    _______________                                            Потпис овлашћеног лица

                                                                                                                                                          ___________________________

Н А П О М Е Н А

  • Достављање овог обрасца није обавезно.

Образац 9.

ИЗЈАВА О НЕЗАВИСНОЈ ПОНУДИ

У складу са чланом 26. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС”, бр. 124/12, 14/15 и 68/15), понуђач _____________________________________________________ даје:                                                               (назив и адреса понуђача)

ИЗЈАВУ О НЕЗАВИСНОЈ ПОНУДИ

Под пуном материјалном и кривичном одговорношћу потврђујем да сам понуду у преговарачком поступку јавне набавке број 12/2020 – Набавка додатних (непредвиђених) радова на реконструкцији плочастих пропуста, поднео независно, без договора са другим понуђачима или заинтересованим лицима.

Датум:    _______________                                                       Потпис овлашћеног лица

                                                                                                             ___________________________

Н А П О М Е Н А

  • у случају постојања основане сумње у истинитост изјаве о независној понуди, наручулац ће одмах обавестити организацију надлежну за заштиту конкуренције. Организација надлежна за заштиту конкуренције, може понуђачу, односно заинтересованом лицу изрећи меру забране учешћа у поступку јавне набавке ако утврди да је понуђач, односно заинтересовано лице повредило конкуренцију у поступку јавне набавке у смислу закона којим се уређује заштита конкуренције. Мера забране учешћа у поступку јавне набавке може трајати до две године. Повреда конкуренције представља негативну референцу, у смислу члана 82. став 1. тачка 2. Закона.
  • Уколико понуду подноси група понуђача, Изјава мора бити потписана од стране овлашћеног лица сваког понуђача из групе понуђача.

О Аутору

Financ